2017年5月17日 星期三

百內國家公園基地 Puerto Natales

318 百內國家公園基地 Puerto Natales

坐左3個鐘巴士, 11點幾黎到Puerto Natales, 第一時間又係買左巴士飛先, 因為聽朝就要出發去百內國家公園 Torres del Paine

揀左搭Bus-sur, 因為係最早(7am)出發, 15000peso, 我由東行到西所以起Laguna Amarga落車, 8:30會到~


想再買埋去 El Calafate既車飛, 點知Bus-sur, 其他幾間又唔收credit card我又唔夠Chilean peso… 好彩佢話鎮入面都有巴士既office, 於是去搵hostel放低行李先~~

睇左幾間都唔係好岩心水, 一係間房太逼, 一係就太貴, 最後行到去Hostel Chuman-Go, 一入reception已經覺得好大地方, 一問個reception識唔識講英文, 佢仲玩野扮唔識XD 佢知我係香港人果陣仲問我做咩黎trekking, 佢話冇chinotrekkingwor~haha, 佢個名仲要叫pato(西班牙文指鴨), 我問鴨先生你知唔知鴨仔先生有第2個意思佢笑笑口話知….haha~

雖然一晚12000peso比某D hostel, 但呢間又大又有equipment, 位置又方便, 鴨仔先生又咁funnyfriendly, 諗都唔諗我就定左住呢間喇~~(之後佢仲開口埋口叫我chino chino….., 我有名架…)

之後唱錢同買去el calafate既巴士飛





搞掂就去supermarket買黎緊5日既糧食喇~ 明明有好多dehydrated food, 但我偏偏揀埋D “heavy healthy food”, 又山菜又蕃茄又面包又salami, (實在太高估自己既體能….) 不過黎到智利最大感覺就係d野平好多!! 成隻熱辣辣燒雞送埋支1.5L可樂先4000peso!!! 一於用黎做今日lunch+dinner~ 6日野食埋單先36000peso左右, 仲平過refugio一日full board野食….

番到hostel煮個紅燒牛肉面加埋燒雞就食得~ 鴨仔先生見到我包punta arenas買既紅燒牛肉面即刻問我有冇買多包比佢試下XD

每日3pmErratic Rock隔離既Base Camp都會有一個關於Torres del Paine既健行講座, 1個鐘左右, 連起網上做左咁多research既我都覺得聽完幾有用~雖然講得都幾浮誇但好好笑XD

有樣野我都幾同意個guide所講既係, 覺得凍就行快D, 千祈唔好著goretex, 真係盞又著又除..
3月中去都係全程快乾衣+薄風褸, 夜晚活動就著多件薄羽絨


Trekking guide仲推介左條 ”Tail of the W” 既路線, 就係由Paine Grande行去Mirador Pehoe, 話風景非常靚~~一於第5日完成W之後去行tail

完左講座仲可以起果度租埋equipment, 不過感覺上呢度應該貴過hostel, 都係番hostel先租, 還野都方便


果然hostel係平D, 跟住落黎要packbackpack都好大工程!! 又要試下settent(冇咩幾可間房大到可以放左個tent起度都有位行), 執左成個半鐘都未搞掂

差唔多7點就行去海邊睇日落(幾乎係呢個小鎮既唯一遊客景點)



估唔到又撞到呀Greg! 3次撞到佢喇佢都幾西利...聽日去百內但到呢個moment咩都未book….仲即刻借我電話上網book Refugio...








番到hostel清埋隻雞+整埋聽日既lunch(燒雞sandwich)(連埋聽日早餐,隻燒雞夠我食4…)



同房係21女澳州人岩岩行完W circuit, 見個女仔隻腳損哂係咁痴膠布真係陰公我要小心D先得~! 呢晚既心情真係好緊張又期待!! 成世女都未試過連續trekking 5wor...camping都只係同friend試過一兩次真係唔知自己搞唔搞得掂


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Torres del Paine 實用資訊:
-       公園入面既付費住宿Refugio由兩間公司營運: 東面係Fantastic Sur, 西面係 Vertice Patagonia, 夏季床位非常搶手, 11月尾book 3月既Refugio Cuernos,都有一半日子full左喇
-       免費營地都需要預先網上預定, 官方網址上方綠色” RESERVAS DE CAMPAMENTOS” 同一天只能預定一個營地, (雖然呢..其實冇人check你有冇reserve….sh…..)
-       官方地圖: http://www.parquetorresdelpaine.cl/en/mapa-oficial 售票處可以拎防水版地圖, 上面有哂點同點之間既距離, elevation, 所需時間等等實用資訊
-       非常建議去聽Base Camp每日舉辦既Trekking Seminar, 詳情按此
-       公園內溪水可以飲用, 非常清甜, 但湖水千祈唔可以飲
-       帶運動飲品粉狀沖劑係一個幾好既選擇, Puertos Natales大超市有售
-       行山棍建議用兩支, 主要唔係for行山, for大風果陣插實地下企穩用, 同埋大backpack人士用黎支撐重量

沒有留言:

張貼留言