2017年6月1日 星期四

冰川上健行! Perito Moreno Glacier

325 冰川上健行! Perito Moreno Glacier

一早去到旅行社門口, 遇到同一間hostel住既一對越南男女, 原來佢地係黎阿根廷工幹順便旅行既~~

雖然今日天陰陰, 但咁近距離面對住咁廣闊既冰川真係好震撼!! 好好彩比我見到一次冰川跌落既畫面~果一瞬間真係太快, 影都影唔切


3月尾呢度都開始有秋色, 開始見到紅葉~









好特別既顏色!!







之後坐船去Mini Trekking, 終於到戲肉喇yeah!! 






出發之前大家食個lunch~




洗手間度門都好有特色!!





換冰爪(crampon)果陣幫我著爪既staff問我咩國家, 我話香港之後佢同我講, “我知! 周圍都有天橋唔洗行地下家嘛!!” hahahaha竟然香港比佢地既第一印象係呢樣~~

之後又識到韓國人情侶Sarah同佢bf, 佢地話去過香港廿幾次, 好中意香港食物, 特別係點心~~我話我都好中意食韓國野, 但佢地竟然話其實起香港食到既韓國野食都係韓國既street food!!
講到機票, 佢地話香港機票真係好平, 佢地竟然係由首爾飛去香港再飛去Dallas, 話咁樣雖然兜遠左, 但都仲平過直接由首爾去Dallas….真係好surprised….

著完冰爪, tour guide就教我地應該點行~每一步都要大大力踩實冰川上面, 上斜可以八字形腳行, 落斜就千祈唔好, 好易會拗柴架~

我地一條single line咁行, 一個跟一個, 感覺非常安全, tour guide有時仲會拎住支冰斧將冰川劈開XD 方便我地行, 因為冰川會隨住時間溫度改變, 地形會有不同面貌, trekking路線亦會時有更改

tour guidePerito Moreno Glacier咁受遊客歡迎既原因, 第一係易去, 第二係因為好stable, 面積唔會好似Glacier Grey咁因為global warming而減少, 佢會好regularly咁慢慢伸延到對面既peninsula直至冇左條冰河, 但聚積既冰水又會好快因為太重而令冰川跌落, 再次出現冰河, 循環不息  







我地仲試飲左D冰水添, 好凍但好清甜!!

D洞穴既顏色好藍!






最尾壓軸環節就係飲whisky~加左新鮮冰川冰確係威D~~雖然trekking個半鐘好似有D, 但都好滿足喇~~

仲有朱古力添~



 之後就回程喇~起船上Sarah佢地因為之後都會去百內trekking, 但時間唔夠, 問我應該skippart, 我就話skip Glacier grey, 反正佢地睇左壯觀DPerito Moreno Glacier, 隔離有個阿根廷女人即刻話, “Chile’s glacier is nothing! Argentina’s is the best!!!!” hahahaha

巴士番到Hielo y aventura5:40pm, 時間岩岩好夠我番hostel拎行李再去巴士站搭6點車去El Chalten, perfect!! (staff話唔係次次咁好彩趕得切架…)

上到巴士竟然又撞到好似冤鬼纏身咁既呀Greg(6次喇…) 原來佢今朝由Puerto Natales過黎, 冇去Glacier就直接再搭去El Chalten

中途休息站

9點先到達El Chalten, 又要買巴士飛同搵hostel, 

買完後晚去Los Antiguosnight bus ticket之後就唔見左呀greg(仲好)….到搵hostel…好彩有個info counter就起巴士站入面, staff比左個town map, 上面有哂所有hostel價錢, 仲幫我起map度圈住3間最平既hostel, 今時今日咁既服務態度真係非常難得一見!! 經過間細超市買完晚餐材料之後跟住地圖去到Hostel del Lago, 200peso 6dorm room, 感覺唔錯~~如果有tent既話出面仲可以camping(不過我camp夠喇…)  成間6人房得我同另一個韓國女人, 佢起度畫緊百內風景既掃瞄畫, 好靚~~~

跟住煮完dinnerlunch box就準備聽日去Laguna Torres trekking ~

沒有留言:

張貼留言