2017年4月18日 星期二

Cusco周邊印加古蹟 Sacsayhuaman

2月13日 Cusco周邊印加古蹟 Sacsayhuaman

話說Almendra host唔到我地, 但佢都想帶我地去食餐特色野, 於是今日就約左佢食lunch~
食lunch之前起武器廣場附近行下~
有間賣Cocoa手信既舖頭叫Choco Museo~  有Cocao Wine, Cocao Tea, 朱古力等等~ 
我就買左Cocao Tea, 飲落似飲緊朱古力但就接近零卡路里!!


Almendra約我地起La cusqueñita食lunch~



呢間係比較傳統既秘魯餐廳, 有傳統歌舞表演睇添
主要幫襯既係當地人, 遊客比較少

Almendra推薦我地一定要食cuy!  食落其實似食炸雞, 幾好味, 不過就唔多肉食


另外又叫左Chicha飲, 不過我發現起唔同餐廳飲既Chicha味道都有少少唔同
可能係因為Chicha係由purple corn發酵製成既, 就好似紅酒都有唔同味道一樣

傳統歌舞表演


之後Almendra又要番hostel開工喇~ 而我地就去Sacsayhuaman同Puca Pucara

又經過一幅靚壁畫


另外推介如果要買手信既話, Centro Artesanal de Productores Qoricancha係一個唔錯既地方
30sol就買到一條中size既圍巾


番到武器廣場再沿右上角條小路一直上山, 黎到San Cristobal教堂, 
對出平台係一個望到成個Cusco既觀景台



再行上去就係Sacsayhuaman喇~



去到分叉路我地決定先去Cristo Blanco(白色耶穌像)再番Sacsayhuaman慢慢行


見到有隻走失左既草泥馬, 唔洗錢影當然要係咁影XD

同狗都玩埋一份~





呢度又可以睇到成個Cusco

呢個白色耶穌像同巴西里約果個差唔多, 但當然細好多啦~



之後就行番過去Sacsayhuaman喇~ 因為讀音好似Sexy woman, 所以呢個係佢花名~~

又見到好多唔洗比錢影相既草泥馬!! (點解我之前比左咁多次錢影相...)




行到過黎就見到周圍都有tour guide帶tour講解
聽講呢道gate, 當日落果陣太陽光就會穿過呢道gate架喇wor


印加人既建築功力有幾西利之前都有提過, 
但估唔到佢地起用石頭建圍牆果陣連裝飾都係用石頭砌成!!
仔細一睇原來有隻Vicuna起牆上!!真係鬼斧神功!!



行過去對面一座小山坡


可以望番Sacsayhuaman既3層城牆同遠處既Cristo Blanco

右手邊仲睇到山上既住宅區


天色開始變黑就番落去喇~

番到San Cristobal已經見到夜景喇, 武器廣場特別燈火通明



之後原本想去Almendra推介既Crepería & Backpacker La Bo'M 食Crepe,
點知去到先發現今日冇開, 於是去左附近既Juanito's食Sandwich


個Sandwich非常好食!!!!!係就係遠左D但我真心推薦一定要黎食!!好惹味!!
份量超大都只係25sol
而且環境清幽, 唔多人, 成個環境好舒服

1 則留言: