2017年4月18日 星期二

聖谷中飛翔!! 初嘗Paragliding

2月14日 聖谷中飛翔!! 初嘗Paragliding

話說之前曾經有3次去旅行果陣book paragliding玩,
點知全部都玩唔成。。。第一次台北萬里,大病連成個trip 都要cancel,  第二次富士山落大雨, 第三次日本東北天朗氣清但太大風。。。。。。

屢敗屢戰既我第4次book!! 今次係起聖谷Sacred Valley 玩, 武器廣場附近既旅行社全部都報價100usd,  反而hostel 平d,  95usd,  於是就起hostel報喇, 二人成團

今日係第2次入聖谷,天氣仲好過上次去Moray!!
(大家有心理準備會有海量聖谷美圖。。。因為我實在太中意呢度喇!!)
路上風景已經靚到媽媽聲。。


司機車左我地上一個比較高既山丘
一到埗已經覺得起度玩paragliding 真係一流!

右手邊望到Urubamba





Pilot(教練) 係自己揸電單車上黎既, 好型!
之後司機放好野餐墊,比我地放背囊,幫我著好哂裝備就等風黎喇~






等了又等

有風都未必可以起飛,仲要岩風向, 等左半個鐘左右終於可以起飛喇!!

衝出去冇耐我就開始比風吹到好高好高!
(唔通因為我太輕?XD)


起高空望住360度廣闊既田原湖泊美景,
真係high 到不得之了!!
連pilot 都話好少咁成功飛到咁高!



飛左15分鐘左右就開始降落喇~
降落起靠近馬路既田原之中, 等十分鐘左右司機就揸車黎車番我上山丘喇~

等多10分鐘左右就輪到E先生喇~
但係見佢一衝出去就極速下降。。。好似唔多成功


5分鐘左右佢個傘就已經降落左。。so sad..

Pilot 話會比E 先生飛多次, 於是又等。。。等。。等

時間長到夠我兜左個山丘一個圈。。。

附近四周都係滿滿既油菜花




影完相番去揾E先生, 原來pilot 話睇黎要再等到下晝先夠大風, 叫我地去食飯先, 於是司機車我地番chinchero 食lunch



非常普通lomo saltado





今次佢飛左10分鐘左右, 算係咁啦


好感恩今日咁完美既天氣!!



番到Cusco 就 約埋另一個旅遊版識既香港人一齊食dinner 喇~
D 雞唔錯架,但唔記得影相。。


沒有留言:

張貼留言