2017年4月15日 星期六

Go! 印加古城庫斯科 Cusco

2月8日 印加古城庫斯科 Cusco

庫斯科(Cusco)是座落於秘魯東南方的一座古城,依偎在著名的安地斯山脈旁。在西班牙人16世紀大舉入侵之前,從13到16世紀之間庫斯科其實是金碧輝煌的印加王國首都!這個充滿歷史的古都在1983年也被聯合國教科文組織(UNESCO)正式列為世界文化遺產(World Heritage),每年都吸引全世界超過兩百萬的遊客來訪。

好多人曾經問我, 玩左南美兩個月, 最中意邊個地方, 雖然好難揀得落手, 但Cusco就一定係其中一個我最中意既城市之一! 唔單只因為Cusco充滿濃厚既印加風情, 附近除左頂頂大名既馬丘比丘之外, 仲有聖谷, rainbow mountain等等, 好值得留耐D!

有好多遊客都會選擇由Lima直接搭飛機去Cusco, 只係1個鐘左右機程, 但Cusco都算係高海拔城市(海拔 3,310 米), 所以如果直接搭飛機黎既人要小心注意休息喇~
去完Colca Canyon既我當然對Cusco已經免疫左啦~~

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
以下係我出發前搵到既一D有用資料, 轉載自
Cusco老城區散策地圖(4km,3小時,Lonely Planet推薦)
1 武器廣場(Plaza de Armas),曾經的古印加首都。
曆時100年建成的庫斯科大教堂(Cathedral,10:00-17:45,25sol),看看《最後的晚餐》中的烤豚鼠;銀色聖壇對麵有雕刻華麗的17世紀的唱詩班席。
與大教堂相連的Jesus Maria教堂,建於1733年。
庫斯科最古老的教堂El Triunfo教堂,建於1536年。1536年出生於庫斯科的著名的印加曆史學家Garcilaso de la Vega的墓穴建於此地。
2 Plaza Regocijo,一處廣場。
3 一座精美建築,內有酒店、餐廳和商店。
4 Museo Histórico Regional,庫斯科地區曆史博物館
5 Hotel los Marqueses,一座16世紀西班牙殖民時期的別墅。
6 聖弗朗西科廣場(Plaza San Francisco)
7 聖弗朗西科教堂和博物館(Church and Museum of San Francisco)
聖克拉拉教堂和修道院( Church and Convent of Santa Clara),裏麵有西班牙殖民時期用過的鏡子,用以吸引好奇的土著人走進教堂和信仰上帝。
9 庫斯科中央市場( Mercado San Pedro),有豬頭湯、青蛙、大桶果汁、烤乳豬、玉米餅和各種具有民族特色的衣服。
10 司法院(Palacio de Justicia),一座白色建築。
11 Loreto,兩邊是印加古城牆的步行道,東邊一段是庫斯科最古老的城牆。
12 已經關閉的聖卡塔莉娜修道院(closed convent of Santa Catalina)
已經關閉的聖卡塔莉娜修道院(closed convent of Santa Catalina)
13 十二邊石(12-sided stone)
14 宗教藝術博物館(Museo de Arte Religioso,Mon-Sat,8:00-11:00,15:00-18:00,10sol),原為印加宮殿
15 聖布拉斯廣場(Plaza San Blas)
16 Tandapata,鵝卵石小路
17 薩克薩克曼(Sacsaywamán),這座古要塞距庫斯科2公裏遠的古印加遺址。1536年,這裏曾是西班牙人和印加人激戰的戰場,印加人戰敗後,屍橫遍野,招來成群的安第斯禿鷹。現在庫斯科軍裝上的8隻禿鷹就是緬懷這一慘劇。

旅遊通票
Cusco、聖谷一帶有幾種旅遊通票,大套票和3種價格相同的小套票。
購買地點和時間:Avenida Sol 103 office 102,Mon-Fri,8:00-18:30,Sat,8:00-14:00
大套票:130sol($48),有效期10天,包含以下16個景點
Cusco:
1) Museum of Regional History (Museo de Historia Regional)
地區曆史博物館(Tue-Sun,8:00-17:00)
2) Museum of Contemporary Art (Museo Palacio Municipal de Arte Contemporaneo)
當代藝術博物館
3) Koricancha Museum (Museo Arqueologico Koricancha),太陽神殿博物館
4) Museum of Popular Art (Museo de Arte Popular),流行藝術博物館
5) Native Music and Dance Centre (Centro Qosqo de Arte Nativo),土著音樂和舞蹈中心
6) Pachacutec Monument (Monumento Pachacutec),印加帝國國王帕查庫特克紀念碑
Cusco周邊:
7) Sacsayhuaman薩克薩克曼
8) Q'enko肯科
9) Tambomachay塔姆博馬柴
10) Puca Pucara普卡普卡拉
聖谷和Chinchero:
11) Pisac皮薩克
12) Ollantaytambo歐燕台
13) Chinchero欽切羅
14) Moray莫瑞梯田
Cusco以南:
15) Pikillacta 彼基拉克塔遺址
16) Tipon 提普恩遺址
小套票1:70sol($26),有效期1天,包括景點:
1) Sacsayhuaman薩克薩克曼
2) Q'enko肯科
3) Tambomachay塔姆博馬柴
4) Puca Pucara普卡普卡拉
小套票2:70sol($26),有效期2天,包括景點:
1) Pisac皮薩克
2) Ollantaytambo歐燕台
3) Chinchero欽切羅
4) Moray莫瑞梯田。
以上套票都不含
1) Cathedral,大教堂,25sol
2) La Compania,La Compania de Jesus教堂,10sol
3) Koricancha/Qoricancha/Temple of the Sun,太陽神廟,10sol
4) Inka Museum,印加博物館,10sol
5) Museo de Arte Precolombino,前哥倫布藝術博物館,20sol
6) La Merced,La Merced教堂,6sol
7) Museo de Arte Religioso del Arzobispado,宗教藝術博物館,15sol
8) San Blas Church,聖布拉斯教堂,10sol
9) San Cristobal Church,聖克裏斯托瓦爾教堂,5sol
10) Museo y Convento de San Francisco,聖弗朗西斯科教堂,5sol
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
因為我地留起Cusco既時間比較長, 可以去哂大部分既印加遺址, 所以我地買130sol既full ticket

好, 番黎我地既行程,
話說尋晚由Arequipa搭夜巴黎到Cusco, 6:30am就到左bus terminal喇,
行出少少截的士7sol去武器廣場附近既Dragonfly Hostel
揀呢間hostel既原因係原本我couchsurfing既host Almendra臨時因為私人原因host唔到我,
但佢就係起呢間hostel做reception既, 於是我地就去左佢間hostel住喇~~ 35sol per bed
Hostel d tour唔算平, Machu Picchu by car 2D1N 我見過旅行社最平65sol
Traditional tours既價錢就差唔多係公價

今日主要行程有3樣野: 
1.去大使館搞玻利維亞VISA
2. Book呢幾日既tour
3. 行下古城

不過首先當然係醫肚先啦~Hostel有早餐既, 不過我地下午先checkin, 要食早餐既話要比15sol,
對於8sol食到一餐lunch既我地當然唔想比15sol食硬包+果Jam+牛油(秘魯hostel一般早餐, 之後食到唔想再食), 於是出去搵早餐食

奈何時間太早咩餐廳都未開, 正當我地行到去Santa Catalina對面既時候見到有街邊早餐車仔檔, 一向有那渣肚又中意嘗試local飲食文化既我就用我僅有既西班牙文,
買左個牛油果煎蛋三文治(2sol), 加多杯藜麥汁(1sol),
我個人都覺得幾好食丫, 起碼好食過15sol既hostel早餐先!!
野飲仲要係無限任添!!! 我明明只係想追加多半杯, 車仔檔姨姨好熱情咁倒多成杯比我!!

E先生本身唔係好想食街邊野, 見我食得咁滋味都忍唔住食~~haha~

全部幫襯既都係當地人, 得我地2個係遊客



因為大使館開8am, 銀行開9am, 咁早去到大使館都冇用, 
一於起武器廣場行下先~

見到一大班小學生手拖手去參觀教堂, 突然感覺好似黎左日本咁!!!



我地都入教堂參觀下先(注意教堂係唔比影相的)
入到去又會見到以天竺長鼠做主菜既"最後的晚餐"

之後8點幾就搭的士去玻利維亞大使館做簽証喇~, 武器廣場搭的士去6sol左右

唔好意思我太懶, VISA申請流程請睇=>呢度
去到銀行都未夠9點, 要企起門口等開門, 之後順便起銀行唱埋錢
比完錢再番大使館等半個鐘左右就攞得喇~~全程用左1個鐘都唔洗~~

之後就去搵tour喇~根據台妹起line群既介紹黎到呢間旅行社,
位置起個Galleria(商場) 入面既2樓

但唔係好推介...之後會再講
book左4個tour: 
1. Moras & Moray 圓形梯田, Salinera 鹽田
2.  Tambopata 3 days tours 亞馬遜
3.  Rainbow Mountain 彩虹山
4. Sacred Valley 聖谷
2人total 450USD, 好似幾抵咁

1點左右又係時候搵食, 路過街邊小販


見到有間5sol 有湯有main dish就入左去食

叫左個Pescado Frito(炸魚)飯, 份量又係超大, 碗湯超多薏米,
不過炸魚就麻麻, 起秘魯食飯都係好似食雞(pollo)比較穩陣


Cusco city 周圍都好多壁畫


之後番hostel休息, 終於等到Almendra出現! 果然同相一樣係靚女一名!!
佢其實係住起Lima既, 不過黎Cusco做幾個月野, 
跟住佢介紹我地下晝可以去join free walking tour, 於是3點半就去到Plaza Regocijo,
點知.....唔知係咪因為開始落毛毛雨, 成個free walking tour得我地2個!!
直頭變左private tour!!

Tour guide同我地講佢正職就係做free walking tour既tour guide...即係全靠tips過活....
我地2個即刻感到好大壓力....

佢帶左我地行San pedro market
呢D大過塊面既烤餅係當地人日常食物, 我相信可以擺成個月....

um....中間既我唔講喇, 
而左手邊既公仔係可以帶黎金錢同好運既, 就好似招財貓既功用咁

起秘魯, 薯仔係可以係白色既
(秘魯擁有4千種品種以上既薯仔, 係全世界最多既)

又有唔同口味既健康飲品

仲以為起Bolivia既巫術市場先見到既草泥馬乾屍(辟邪用), 點知呢度都已經見到喇

之後行過一個養草泥馬既地方

實在係太~~~~可愛喇~~~~~


之後黎到 Qorikancha 太陽神殿

在印加時代,整個太陽神殿幾乎全部都被黃金所覆蓋,到處是黃金所鑄造的飾品及供品。西班牙人來了以後,將所有的黃金熔掉運回西班牙國內,還摧毀了太陽神殿並且在其蓋上了間大教堂。

接下來的數個世紀,庫司科Cusco歷經了幾次大地震,教堂被震毀了,意外地露出太陽神殿的地基,這也才讓後人知道太陽神殿的現址。而大教堂倒了,神殿地基依舊屹立不搖,地震不只讓人發現了太陽神殿,更讓人們瞭解到印加人建築技術的先進。

雖然地震的摧殘讓太陽神殿重見光明,但秘魯當局仍舊修復原來的教堂,保留教堂與遺跡共存的現況,兩種宗教同時存在同一個位置上,應該也算是一種進步的象徵吧。

可以睇得出印加人建造既圍牆比西班牙人建既教堂精密得多, 磚塊完全係無縫連接
導遊解釋磚塊之所以切割得咁整齊, 係印加人起石頭先鑿兩個洞, 注水入去, 再加以冷卻,
之後水變成冰之後就可以將石頭好整齊咁切開左...(我大概聽到既意思係咁...)
而且印加人一早已經起建築既時侯考慮到地震既影響, 建築物都會整成梯形, 穩固建築結構

一直想起walking tour之後入太陽神殿參觀...可惜成日時間唔岩都去唔成...

對出既後花園

Walking tour完左係咁2比D tips又再周圍行下


行到黎十二角石, 頭先既walking tour導遊話上晝同下晝既tour路線係唔同既, 
上晝就會行黎十二角石呢邊
全部石頭都好緊密咁堆砌, 一張紙都SIP唔入! 
砌呢舊12角石更加係難度極高!! 印加人既建築簡直好似外星人做出黎咁!



下面係印加人建築既, 而上面係西班牙人建築, 好唔同既風格
又番黎喇


中間既雕像係起地震既時候跌左落黎



哈哈我好中意呢張~~
夜晚既武器廣場同朝早一樣咁靚~


晚飯黎到呢間感覺好green既 Organika, 要上少少山既

叫左碟素食, 黎得秘魯緊係要食藜麥啦!
賣相非常吸引!! 仲好好食添!! 而且唔太貴, 都係二三十sol左右

食完行出黎見到成個燈光閃閃既Cusco好靚呀~~


沒有留言:

張貼留言