2017年4月17日 星期一

亞馬遜探險! Puerto Maldonado

2月10日 亞馬遜探險! Puerto Maldonado - Day1

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
開始講行程之前講下亞馬遜tour 既選擇先,亞馬遜雨林橫跨南美洲 Ecuador 厄瓜多, Colombia 哥倫比亞, Peru 祕魯, Brazil 巴西跟 Bolivia 玻利維亞呢幾個國家, 而我就只係會去秘魯,玻利維亞。 

起物價咩都平D既玻利維亞, , 位於Rurrenabaque既亞馬遜雨林當然係平d,  仲有粉紅色海豚睇, 但因為要就朋友出發南美時間所以唯有揀起秘魯。

而秘魯有2個主要去亞馬遜雨林既城市, Iquitos 同Puerto Maldonado,  Iquito 比puerto maldonado 睇到較多動物,更接近亞馬遜雨林, 但缺點係位於Lima 北面, 要由lima 搭飛機先去到,亦比較多蚊。 而Puerto Maldonado 可以由cusco 搭飛機/巴士去, 交通比較平同方便, 所以就揀左呢度喇~ 邢Tambopata係Puerto Maldonado其中一個比較主要可以參觀既亞馬遜區域, 3D2N團費大概170USD

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

7點幾就到左 Puerto maldonado ,  要起旅行社等齊人先一齊出發, 於是揀好水鞋就去揾早餐食先~

好多餐廳都未開, 於是我地又去武器廣場揾下有冇車仔檔早餐, 點知又真係有wor!!

藜麥汁幾乎係每次必點!(無限添飲wor...)

等齊人就上船喇~



大家上船冇耐就開始搽蚊膏蚊怕水喇~


上岸喇


一開始條路有木級, 唔洗整污糟對鞋


行5分鐘左右去到呢度就換水鞋喇~ 仲可以起度給個tambopata 印添~


導遊Alexandro 將手指放起一個蟻丘上, 螞蟻很快就爬滿整隻手掌。再將手掌移開, 再立即捽死所有螞蟻。原來呢一種螞蟻是天然的防蚊劑, 古人就以此方法在森林裡驅蚊。 佢仲話可以食架添!味道甜甜地, 但團友就冇人敢試...





不同既菇類


好大個蟻丘


唔知你見唔見到呢?

蝴蝶顏色都好鮮豔~




細細個起電視睇National Geographic 先見到既螞蟻搬葉, 終於親眼見到~
 成條蟻龍出左黎, 好得意~


行左差唔多成個鐘muddy road, 見到呢個牌就即係就黎到喇~

大過手掌既蜘蛛!!




因為Lodge起Sandoval Lake既另一邊, 所以要坐小艇Kayak過去


仲以為夜晚先會見到Caiman, 點知日頭就已經見到! 好好彩!!
Caiman係鱷魚既一種(眼鏡凱門鱷), 通常起夜間先會出沒
另外凱門鱷同鱷魚起行為上係唔同既。例如鱷魚被稱為係具高度積極性或攻擊性。凱門鱷則係更低調,他們通常唔會攻擊人類,除非你攻擊佢。
(如果唔係我地點敢起3米既距離睇佢地呀!)



來自Cusco既團友, 估唔到都有本地人join我呢個tour wor

出到Sandoval Lake喇~~



天氣唔錯~~


Alexandro唔講真係唔知原來樹上面既係蝙蝠!!
第一次見蝙蝠排得咁整齊!!



爬多半個鐘左右終於到我地呢兩晚住既Maloka Lodge 喇~


飯堂+Bar..但呢度夜晚9點就冇電...我亦都冇見過有人幫襯過間Bar...

個Lodge中午會有幾個鐘頭有電供應, 所以我長期插個尿袋起socket
房間唔記得影相...廁所靜係得凍水沖涼, 不過起雨林入面咁熱, 沖凍水涼仲舒服
有電風扇但我地間房果個係壞既....好彩我都訓得著...

Lunch主菜係鴨肉, 出奇地好好食好嫩滑!!! 仲好食過我之前起秘魯食過咁多餐既雞!!
可能係因為D鴨係佢地自己養既?..
你又估唔估到呢jar野飲係咩黎? 飲落甜甜地但又唔知係咩果汁咁


.
.
.
竟然係咖啡+檸檬!!!第一次試呢個配搭!!但原來又幾好飲wor!!

甜品係米糕, 好杰身...我唔太中意...

之後又出番Sandoval Lake撑艇~


Squirrel monkey松鼠猴, 隻馬騮個樣好funny!






黃昏下既Sandoval Lake好靚好寧靜



夜晚行程係搜索鱷魚Caiman, 雖然我地日頭已經見到, 不過行程一早編排係咁嘛~~
Caiman就見唔到, 不過就見到D雀仔

夜晚既雞飯亦都好好味!!好滑!!
大家起Amazon唔知係咪消耗左好多energy, 個個都食到一粒飯都唔剩,
智利團友問我點解大家都食咁多, 但我就冇肚腩 (南美女人一般都有)
我都唔知點解釋XD 可能係飲食習慣唔同啦~

食完飯先8點幾, 起Lodge度又冇網絡又冇咩娛樂, 大家起飯堂玩起層層疊~~
呢個game唔錯, 我地唔識西班牙文大家都玩得好開心~
我抽木出黎果陣佢地仲起度嚇我講"Chao(Bye)!!" 笑鬼死!


之後9點熄燈大家就番房訓喇~~因為聽日要好早起身去睇Macaw Clay Lick(七彩鸚鵡)~

2月11日 亞馬遜探險! Puerto Maldonado - Day 2

一天光就出發, 因為Macaw Clay Lick 7點半點前就會離開棲息地飛走哂
又要係咁8字型行泥漿路...
好可惜因為尋晚落過雨黎, 通去Macaw Clay Lick條路既水位高過條腰,
Alexandro好唔好意咁話要折返...好可惜..

番到Lodge食早餐~WA!好耐冇食過方包而唔係硬包喇.....
仲有炒飯同甜蕃薯, 好豐富

飯堂出面既野豬?


之後又撐船去左湖既另一邊

石頭果, 外殼好堅硬, 我地話想試下, 但Alexndro話馬騮先會食呢種果實wor...


食昆蟲既植物

好大棵樹! 靜係根部都高過我


仲有天然千秋玩添!!

呢餐lunch就頹少少, 不過都好味既

甜品係用purple corn做既

又出發去Sandoval Lake搵水豚 Water Otter

比我捕捉到佢poopoo XD

其實我覺得Alexandro起秘魯人之中算幾型的XD

我又試撐下~

過左陣終於見到水豚!! 佢地食魚個look好似人呀!!


成家上左岸



之後起湖度突然聽到有D好似怪獸既咆哮聲, 加上回音都幾恐怖...
Alexandro話唔洗驚...其實係Red howler monkey 紅吼猴既叫聲黎架姐~~
應該係用黎保護自己既叫聲





差唔多日落, Alexandro帶我地去一個Mirador, 話係Sandoval Lake既最高點, 有廿幾米高

不過都係唔夠D樹咁高...


6點幾再去搵下Caiman, 今日日落靚到成幅水彩畫咁!!


終於見到隻Caiman BB~~


晚餐又係鴨, 之後同一個隔離團既台妹一路傾到夜晚十二點...

2月12日 亞馬遜探險! Puerto Maldonado - Day 3

今日朝早再去Lodge既後面行下, 中午就要番Puerto Maldonado市喇

地下有好多呢種塔, 原來係蟬(Chicharra)既屋企黎既~

Alexandro好衰咁整爛左人地屋企比我地睇下D 蟬係咩樣....

之後見到有walking tree~會跟住陽光行~


Alexandro話呢個蟻竇可以用黎喂魚....

佢用把刀敲打蟻竇, D蟻就跌哂落河


起呢度又撞到台妹果團, 原來佢地去浸泥漿浴.....
不過Alexandro就冇帶我地去喇, 可能係因為我地中午就要走


Fire ant 紅火蟻, 比佢咬到就會發燒一定要入醫院架喇
Alexandro話佢3個月前就試過喇...

之後仲有得體驗下泰山飛越叢林既感覺.....



之後番去沖涼食晏就走喇~~
食晏果陣見到旅行社老闆娘同佢一個歐洲藉助手都係飯堂, 好surprised!
原來佢地間唔中都會入黎視察下情況, 非常有心!! 始終入黎條路唔易行呀....

回程既路上

番到市中心先5點左右, 9點先上巴士番Cusco, 我地決定食埋dinner先去bus terminal, 
於是老闆娘自己um荷包比錢我地搭的士去bus terminal, so nice!!

Alexandro推介我地去Trip advisor第一位既Burgos's Restaurant
只要每人叫一個main dish就可以享用餐廳既dinner buffet, 好抵食

我地點野飲果陣見有好多我地第一次見既tropical fruit juice名揀唔知揀咩好, 
waiter竟然話可以比我試哂全部!!!
仲要每杯都唔少架wor!!
有Copazu, camu camu, chicha, passion fruit, 仲有一隻唔記得個名...

最後我地揀左Copazu(左一), 甜得黎飲落又幾清新, 好好味!!!
之後起秘魯其他地方都見唔到有呢種果汁飲喇...

環境氣氛一流

主菜黎喇~~個魚超~~~~好食!!! 完全冇介紹錯呀!!!

buffet野食都唔錯, 除左有大量salad之外仲有好多唔同種類既薯/薯條, 配大量醬汁

正式結束亞馬遜三天探險之旅~~
之後就番Cusco喇~~


沒有留言:

張貼留言