2015年11月24日 星期二

Day3 山中湖 河口湖

忍野八海=>花の都公園=>新倉山浅間公園=>まかいの牧場


一早起身又踩單車去忍野八海 (冇錯, 我係鐵人….), 要踩半個鐘左右
今日依然係天陰陰

好彩呢度紅葉都幾靚~即刻冇咁down~


其實八海”, 只不過係八個水池…..不過呢度冇咩人, 幾舒服~

附近都有人起度種菜, 好大棵呀~~~
呢個池真係呢咁都算景點?...




呢個鏡池話佢會睇到富士山既倒影, , 係好天果陣




淺間神社~(其實日本有N個淺間神社)

八坂神社京都都有架wor…

D桶裝住8個池既池水~

又有紅葉地毯~最緊要係冇人!
開始踩番去花之都公園呢條路真係難踩到呢..
(其實內街D路易踩D, 但衰在我又起河邊踩呀, 吹咩XD)

又見到芒草~

終於到花之都公園~ 入清流之里先要比500YEN入場費~
但而家就靜係得清流之里先有紅葉, 咁緊係要入啦~










踩番酒店中途行錯路結果踩左廿分鐘先番到

執好行李就去番尋日個巴士站去富士山站搭巴士去まかいの牧場喇~
行行下終於第一次見到富士山個頂喇!好感動呀T___T
日本!!加油!!”
原本想搭9:46果班, 而家要搭10:24lu…
但去まかいの牧場架巴士11點由富士山站開….未必趕到再下一架就要2
岩岩11點到富士..見到好多巴士準備開走, 入一入巴士站對面info centre問下應該搭邊架
30秒左右出番去就見住架巴士走左
下一架,  2wor…3個鐘wor…點算好

好無奈咁又番番info centre睇下有邊度好去, staff又幾靚仔, R下水吹先XD
佢推薦我話呢個時間GAP, 最好就去新倉山浅間公園,
好啦, 其實我原本聽日下晝都諗住去果度睇日落, 但聽日好似落雨,
應該都咩都睇唔到架喇一於就而家去!

起富士駅坐2個站去下吉田駅, 10分鐘左右就到~
特急列車好靚呀~~

十分鐘左右就行到新倉山浅間公園~

呢度紅葉又係好靚!仲要竟然突然好好天!!yeah!!


一路行上山望到成個下吉田市~



廿分鐘左右就上到塔位喇~


不過而家咁岩個塔同公園整修緊要兜路行先可以再行上d

唔知點解沿途由車站行過黎都有好多泰國人
見到有個泰國靚女好似都係自己行緊, 過去搭下訕一齊行先~~

行上d有好多類似大石公園入面紅色波波咁既植物~~好紅呀!!

終於黎到呢個經典影相位~好可惜條梯真係好礙眼
同靚女泰妹影番張相留念~

泰妹話我知原來佢都係一年前就已經搶平機票估唔到世界各地都係咁
而佢自己一個旅行既原因亦都同我極相似!!都係唔太中意shopping同中意自由自在D~
問佢點解起泰國都咁白淨XD佢話而家韓風吹得好HIT, 而家好多女仔都係咁查防哂美白同戴帽, 所以先KEEP到咁白~


一路落山一路傾計好快就番到車站喇~1點鐘架車番富士駅~
富士駅唔知邊度有好野食, food court食個烏冬就算

2點鐘上到往新富士駅既巴士~原本以為張PASS包左搭呢架,但原來唔包==
但一心諗住去まかいの牧場,又上左巴士,算,照去!

起河口湖駅上左一家泰國人,架巴士開到去精進湖先發現上錯巴士
(其實係開到本栖湖我先發現佢地原來想搭番原車番去。。
我諗咁樣要3個鐘。。。即刻叫佢地落車。。)

經過精進湖既時候係咁聽到泰妹大叫KAWAII
原來係終於見到富士山全貌!!
我同泰國人成家一齊好興奮咁起巴士上面追住富士山係咁影再不斷嘩嘩嘩再影影影



 搭左1個鐘盛惠17XX YEN。。。。終於到まかいの牧場喇~
個天已經開始黑。。。

話說我想寄存行李,但D LOCKER又唔夠大,售票處又5點就收,
個STAFF叫我求下出面souvenir shop d staff(shop收6點)
日本人真係好好人。。佢同我講其實就唔得既,不過破例比我放起收銀後面啦~
(仲要唔洗錢寄存,YEAH!)


牧場満喫チケット1400YEN,包幾樣體驗~

 因為上個月已經起暹粒騎過馬,所以冇騎LU

cowboy呢part我去到已經完哂冇場。。。

 張ticket有包呢架車環繞牧場一周~但我都係趁有陽光影左相先~





餵完羊仔再去餵兔仔~入場果陣佢比左舊糧我話咩動物都食得既~(我都食得?。。XD)





再行上D有大草地~好多羊呀~不過羊屎都好多。。。。
呢度又係一個人都冇。。。我玩哂
(其實係同D羊搏鬥。。。呢度D羊仲狼過奈良D鹿。。。)





 難得見到富士山,同佢玩多陣先。。。


手作仔WORKSHOP,不過我冇咩想整。。
 已經4點幾。。好多野都已經冇得玩。。
靜番牛油製作體驗。。。

一開始個STAFF比左一杯好似牛奶咁既野比我。。
究竟點整呢?
原來係就咁CHOK佢5分鐘。。。

教學漫畫好鬼Q~~


 CHOK到手軟之後終於成型!個姐姐比左D餅乾我即場查牛油黎食~
好fresh既感覺~但亦都好有罪惡感。。。好耐冇一次過食咁多牛油。。。


 整完之後個天已經好黑。。去souvenir shop睇下有咩好買~
雪糕soft cream係由牧場自家製~有我最中意既咖啡味~試下先~
好味呀!

另外再買左D cake roll同pudding, 不過冇影到相。。。都係好好味!


搭番河口湖之後就去hostel checkin喇~呢2晚住K's House Mt.Fuji
好多外國人呀~個kitchen同common room都好大~
同房既住客一致認同呢間hostel咩都好,就係得WI-FI收得麻麻。。。

呢晚有朋友開始JOIN我一齊玩~一齊去左割烹 七草食懷石料理~2500YEN~抵食呀~
最好食既茶漬飯我竟然食到唔記得影。。。仲有幾道菜都冇影。。。
~End of Day3~

沒有留言:

張貼留言