2016年2月20日 星期六

Day 2-3 下龍灣

出發前就已經起網上book左下龍灣既local tour,
其實去到河內先搵hostel/travel agent book係平D,但個人喜好預先安排好
8點左右架車就黎到hostel接人~

 下龍灣既local tour有1日/2日,不過靜係搭巴士來回都8個鐘,2日會比較舒服
搭左2個鐘放尿break時間,有人即場做手工藝

 終於黎到碼頭LU~可惜今日天陰陰。。


首先checkin房先~感覺都唔錯~




 估唔到今次個tour得5個人。。。
黎自switzerland既2個女仔同一對澳洲藉但起新加坡做野既情侶






 食完 lunch 3點幾左右終於見到我地要登陸既Titop Island
  睇我地咁既look就知有幾凍
Isabelle話佢件north face起sapa market買只係40USD,起瑞士買要400USD。。抵到爛

 夏天係可以落沙灘游水既,不過而家凍到咁當然一個人都冇啦。。。
 行左幾百級樓梯終於登頂!


之後就去Kayaking喇,tour guide指住某個方向話果度有個洞叫我地自己過去。。
開頭竟然話唔跟埋我地一齊去。。。見到我愈划愈遠先話同我地去。。







 上番船之後有個小型cooking class,整 fresh spring roll, 材料準備好哂,極之簡單
同上年去既cooking class完全冇得比


Dinner Time, 越南好多野都會整成花呀,天鵝呀咁
雖然好鬼娘但又真係幾靚既



太多雲,睇唔到星星,so sad

Day3 天氣好似好左!yeah!

 食完早餐就黎到Sung Sot (Surprise) Cave,後尾問人,下龍灣仲有個叫Amazing Cave。。
d名可唔可以再求其D呀。。。







 之後就回程番河內LU~





 Long Bien Bridge 
 番到hostel先4點幾,同hostel租左架電單車(半日4USD)去Quang An花市行下
 周街都賣緊桃花同吉


 一架電單車3棵桃花。。佢真係咁需要桃花XD?










 呢架直頭火熖大炮咁。。
《西湖花市》

就算冇電單車既都要托一棵桃花番去~
(影呢張相既時候覺得自己好似變態佬咁。。。)


回程既時候去鎮國寺Tran Quoc Pagoda影下相



之後去同春夜市Cho Dong Xuan諗住搵野食,點知係冇野食既。。
全部都係新年野。。。。





 麥芽糖餅?。。


好靚既綿羊仔!

本身諗住去Banh Mi 25食法包,點知岩岩收左舖。。初十啟市。。bye!
又行番去sinh tourist附近好多人坐街邊既地方搵食,
竟然撞到尋朝起hostel食早餐識既巴西人Eduardo同韓國人Jun
就係咁成晚就係咁講韓國巴西香港好笑野
仲約埋聽日一齊出發去玩添!

~End of Day3~


2 則留言:

  1. 唔好意思, 我想問你去下龍灣係邊度book ar?
    我上網搵完一輪, 唔知邊間信得過~
    thanks!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我book果間有d貴, 唔係好recommend, 基本上我覺得下龍灣tour 間間都唔係好大出入, 可以到左河內酒店/hostel搵佢地幫你book都ok

      刪除