2016年2月20日 星期六

Day 5-6 沙壩 Sapa

話說驚險的事常常發生在我身上,之前一早book左去SAPA既巴士,
email同我講6:30-7:00去hostel接我,6:45am仲未見車有D擔心,
開番個email出黎睇諗住打比agent, 
WTF 見到佢尋日晏晝先send個email黎話叫我去sinh tourist附近既一條街等,
大年初一截的士唔易架。。。打左比agent叫巴士點都等埋我。。好彩最尾都上到車

本身諗住住hostel租架電單車起SAPA周圍去,但起tripadvisor 見到搵當地少數民族做導遊加住起佢地homestay都唔太貴,於是就搵左個叫Su Linh既黑苗族(H'mong)做我導遊喇
2D1N trekking + homestay 70USD

起SAPA TOWN落左巴士就打比呀Su喇,冇幾耐就有個黑苗族人走過黎,
問佢係咪呀Su佢話係,點知準備走果陣又有另外一個走黎話佢先係Su,
仲show到我電話,原來呢個先係真既。。差D跟左個假既走。。。

因為我d 行李都幾重,想放低起Lao Chai Village既homestay 先開始trekking
Su 就提議我起sapa town lunch 完再叫佢細佬揸電單車車我去homestay,  30min 左右, 如果行過去既話要2個鐘架
去homestay 既途中想停低影相都可以同su 講, 
想停就停, 正


呢個就係呀Su 喇~佢額頭貼左好多藥貼





呀Su 帶左我去佢grandma 間舖睇下當地人點樣織布染布磨米等等, 
原來佢地d 衫既藍色係由板藍根染出黎架
Su話H'mong既女人唔識織布既話係嫁唔出架~





借左人地頂帽黎戴下HEHE。。



越南農曆新年係會食好似糭一樣既食物(我覺得根本同糭係冇分別。。)
見到呢個畫面覺得已經到左端午節咁
由Lao Chai Village一路行去Ta Van Village
Su自己間屋就係起Ta Van Village架喇
起呢度主要係靠女人賺錢,男人照顧屋企上下,
同我地係掉番轉,佢之前仲供佢老公讀書添
為既係希望老公可以出河內做野,雖則而家都係冇。。
佢老公因為讀到high school識讀寫英文但唔識講,
而呀Su係自學英文識講但唔識讀寫

呢件事都幾諷刺。。呀Su辛苦賺錢供佢老公讀咁多書,佢老公用唔到呢樣野黎賺錢,
反而呀Su唔洗錢咁自學英文講得叻過佢老公而利用呢樣野賺錢
知識改變命運?努力改變命運?。。。

好好笑Su仲同我講佢老公好驚佢勾佬,一見到佢同其他當地既男人一齊就會好嬲



 其實Ta Van 同Lao Chai既風景都差唔多
呀Su間屋就係起下面呢張相中間,我地企起我影相既呢個位已經聽到佢個仔大叫
"媽咪你番黎拿!係咪番黎整炸薯條比我食呀~~"(炸薯條係佢個仔favourite)
真係好鬼cute架姐!
 一番黎佢個仔就衝埋去攬住佢~so warm
 請佢地食pocky佢地細細聲同媽咪講好好食,仲即刻同我fd左,擺哂pose比我影相XD
  之後就行番去homestay喇~

 右邊係一間起緊既homestay

  因為上2個星期特別凍,今年好多桃花都仲未開,呢棵算比較開得多
 5點左右番到homestay~原來今日仲有4個瑞士女仔都係住起度架~
 homestay門口種左幾棵梨樹,而家正藉梨花盛開期~
  見到呀Su d姨甥仔女圍住地下堆紅毛泥起度玩,仲將D紅毛泥當唇膏搽上個咀同塊面度。。
見到都心UP。。於是扭左幾個氣球比佢地玩,小小心意,希望佢地玩少D泥沙啦。。
Su屋企人開始準備晚飯喇~
 
Su 老公整緊炸薯條
 Su又比左D"糉"我地試下,基本上除左D味淡少少就真係冇咩分別,
不過4個瑞士女仔好似覺得好好食咁
 上菜喇~~左下係煙燻豬肉,食落好似鴨胸肉!
 Cheers!

越南人好中意唱K,呢個係佢地既主要娛樂,去隔離屋睇佢地唱K睇左陣,
佢地D MV,好笑到碌地!!

好靚既古董衣車
 9點幾番去homestay望到成天星星,好興奮咁同4個瑞士女講,
本身就黎訓既佢地出到黎一睇
"Well, I think it is normal." "Yes, actually very normal"

"Well, sorry because I live in HK......."
皮已收。

  但我對自己仍能對你們覺得平常的事感到興奮,這也不錯吧。
早抖。

尋日已經同Su講左今晚搭9點半night bus番河內,
Su suggest朝早行Cat Cat Village, 晏晝起Sapa town lunch,
再去Ham Rong Mountain同Hoang Lien Son

 Su's Auntie老公整緊pancake比我地做早餐~
等緊之際再周圍影下相~ 4個瑞士女仔訓既地方


Su's Auntie搬左台櫈出間屋既門口比我地食早餐,
享受住大自然食早餐既感覺soooooo good!!
 蜜糖香蕉Pancake!!Yummy!!
  食完早餐,呀Su問我想唔想著下佢地D民族服裝,有機會緊係著啦~~
就係咁我就著左成日喇
 佢仔仔飲汽水個得戚樣=V=
 今日由佢老公揸電單車,15分鐘左右就到Cat Cat Village



 沿途都有好多shop賣野,竟然新年都間間舖都照開,Su話賺錢要緊呀
沿途既人見到我身裝扮都以為我都係H'mong~haha











 平時有少數民族會起度表演,不過而家係新年所以冇表演喇

 路上有其他2個tour guide都係第一次行Cat Cat Village, 行錯路要呀Su教番佢地點行,
佢仲幫手扶個八十幾歲既澳州婆婆添~
 板藍根田






 Su老公車左我地去一間H'mong黑苗族人開既Pho店~我都好中意食Pho所以都冇問題~
 成間舖食緊既人都係黑苗族人

 好sweet既畫面,忍唔住影低左

 之後去既Ham Rong Mountain就起Sapa Town教堂隔離條路上去,入場費70,000VND



到入閘機果陣個STAFF竟然要呀SU都買票入場,真係奇怪。。
去咁多地方都好少要tour guide都買飛
我覺得我自己跟住地圖行都OK,叫呀SU起教堂等我就得喇
 Orchid Garden


 起度撞到個來自台山但起河口做野既人,幫緊一家來自香格里拉既朋友做導遊

 奇石林
 上到山頂可以睇到Sapa Town全景
 同香格里拉媽媽合照先


 3點半左右落番黎搵呀SU,呀Su叫我搵定今晚起邊上車先,
WTF一開email又見到巴士話改左做4PM開車,好彩呀SU提一提我check email姐。。。
加埋好彩我D行李一早已經拎左出黎放起電單車度,
於是SU老公即刻車我去上巴士番河內lu...


9點幾先番到河內,食完晚餐就番hostel lu~

~End of Day6~





沒有留言:

張貼留言