2019年10月30日 星期三

毛毛雨hiking@Refugio Frey

41  毛毛雨hiking@Refugio Frey

今日一出門口就毛毛雨,不過都照去Frey,跟住Andres既指示搭20號巴士再轉61號


竟然有人教太極同氣功

落左車都仲要行一段路先正式入行山徑⋯⋯冇做功課以為簡單野,點知行到行山徑入口先知原來去程都要行10km...



仲要不斷上斜...我連lunch都冇帶喎喂...黎到呢度又冇理由縮沙架,Torres del Paine咩廿幾kg backpack都行到,有咩做唔到....

沿路上好多特別既植物,唔怪得之讀biology既Andres會黎咁多次啦~















行到臨尾2km愈黎愈大雨,又凍又濕幾經辛苦卒之2:50pm上到Refugio Frey! 原來呢度都有好多人黎camping wor





去到湖邊仲係毛毛雨又大霧,咩都見唔到,天氣同尋日好大分別。。。


起屋仔入面食d零食,再沖番杯感冒茶(Refugio入面有熱水真係好感動!)
 



d霧散咁d, 終於見到個湖喇~ 驚天黑都未落到山,急急腳3點半就起程落山喇。



有兩父子都係番Bariloche市中心,個仔8歲左右,見落大級果陣爸爸有扶一扶我,之後落d比較大級既,仔仔都伸手扶一扶我,學爸爸d gentlemen學得好快XD

6點半左右落番入口又開始落雨...呢個時候睇黎又要試下hitchhiking, 第三次嘗試就成功喇~

好彩呢個司機識英文,之後揸揸下見到彩虹仲一齊落車影相添!



經過Havanna叫司機比我起度落車,買番尋日買唔到既手信先~


買左呢個, 奶醬味餡, 好味~



買完手信就去Andres推介既Manush餐廳食Dinner, 果然係好出名,第一次起南美食飯要等位...

等左10分鐘左右見吧台有位就坐低左,隔離有個黎自Buenos Aires既男人Lucas見我睇個西文Menu睇到好迷罔於是幫我手揀啤酒,仲話同我share個Burger餐添! 






原來佢同另一個朋友一齊黎旅行,仲話中意左個hitchhiking識既Bariloche女仔添(起阿根廷hitchhiking真係一個好common既交通方法)

佢地好有緣咁起3個唔同地方hitchhiking都遇到同一個女仔,有一晚起沙灘飲完酒睇星星,之後醉醉地揸車揸到80km/h成架車撞到炒起左,佢個frd仲起醫院,但好神奇Lucas又好似冇咩事咁...

之後Lucas問我Asia有d咩Stereotype, 我話想聽左阿根廷果d先,佢話智利人講西班牙文講得最差,如果起阿根廷講西班牙文講得唔好,會比人串"你係咪智利黎架...."XD

跟住佢又教我西班牙粗口,"Bucdoc"(讀音bulldog)即係asshole咁解,佢係咁叫我練多幾次大聲D叫出黎,搞到隔離左右都望住我XD

大家又share下大家couchsurfing既經驗,佢話有次去左個超有錢既巴西男人屋企,張床有成10米長,巴西男叫Lucas訓床頭,佢自己訓床尾,點知訓到半夜佢個host碌左去床頭攬住佢,但佢個host一醒左又好真誠咁同佢say sorry, 仲比左一大盤生果佢做早餐致歉.....我話,係咪做戲架....Lucas話又覺得好真haha, 只係成件事好creepy

之後佢又話阿根廷消費指數好高,但人工又唔係高,Lucas之前起酒店做reception, 人工仲低過香港既最低時薪工資....佢聽完down到爆,仲話第日黎香港洗碗算XD.... 去多d旅行, 就會發覺其實自己都已經幾幸福。

之後就番Andres屋企喇~佢今晚整左炒菜炒飯,又預埋我果份,唯有拎黎做早餐啦。呢日Andres話佢去左做gym, 唔怪得之咁大隻,又會做gym又會彈結他既Biologist我真係第一次見!




沒有留言:

張貼留言