2017年9月12日 星期二

Bariloche

330 巴士往Bariloche

落雨關係, 巴士遲左9個字先到, 不過去到Perito Moreno中轉站都仲有時間休息

一路上起Ruta40公路都冇咩景色, 坐隔離既係住起El Bolson去左Perito Moreno既做野既男人, 佢唔識英文全程都冇點同佢溝通, 趁我訓著左仲毛手毛腳添

其實El Bolson都係一個好出名行山既地方, Bariloche 1.5hr車程, 好多我起El Chalten識既人下一站都係去El Bolson

原訂20:30Bariloche, 點知遲左2個鐘22:30先到好彩我個host Andres就住起bus terminal隔離, 好快就番到佢屋企喇~~

AndresBiology PHD既研究生, 研究interaction between insect and plants….佢張profile pic成個深山大野人咁, 開頭仲以為佢住既地方係好大自然feel, 點知原來佢屋企都幾modernwor~個廳仲對住個湖景, 好鬼chill~


10:45pm超級肚餓一入屋見到Andres整左個pizza比我食超‧級‧好‧味!!!!!! 簡直係我有生以黎食過最好食既pizza!!!!



佢連pizza皮都係自己用面粉搓既我問佢係咪成日整佢好淡淡然咁話隔幾日整一次咁啦好簡單半個鐘就搞掂~ (我心入面即刻覺得點解阿根廷男人煮野食都咁好食….整個咁美味既pizza講到好似香港男仔煮個公仔面咁簡單)
不過的確阿根廷既飲食文化主要都係黎自意大利都係食pasta, pizza為主


Andres話佢家鄉起 Cordoba, 係阿根廷一個好主要既中部城市, Bariloche都係因為呢一帶有佢研究既insect-plant interaction…hahaBiologist傾計既話題都真係學術D, 我話香港逼過Buenos Aires, 佢唔信, 仲要上網查wikiBA population density高過香港, 直到我比相佢睇佢先信XD


之後佢又介紹左好多Bariloche trekking路線比我, Cerro Llao Llao, Tacul, Lopez, Frey…好多好多佢話靜係Frey佢都行左5!! 之後收到couchsurfing識既Buenos Aires女人Dafnamessage, 佢呢幾日又係起Bariloche旅行, 話想聽日一齊去Circuit Chico踩單車, 於是就決定聽日踩單車加埋上Cerro llao llao~~

沒有留言:

張貼留言