2017年9月10日 星期日

心情過山車 Marble Cave@Rio Tranquilo

328 心情過山車 Marble Cave@Rio Tranquilo

話說點解我要黎Los Antiguos? 因為我想去起智利果邊既Rio Tranquilo(寧靜港)去睇Marble Cave, 上網見到D相好靚! (雖然當中一定有唔少PS成份…)

要去Rio Tranquilo非常複雜首先要由Los Antiguos過境智利去Chile Chico再搵車去Rio Tranquilo…但我上網搵唔到有咩車去一心諗住hitchhiking

朝早6點半到達Los Antiguos, 超級大雨, 於是起terminal等停雨
人生路不熟, 巴士站又冇info counter, 都唔知點搵hostel, 巴士公司Chalten Travelcounter又未開問左好多人都話去Chile Chico只可以搭的士….但望下呢個古鎮又覺得好似冇咩可能hitchhiking….
呢個小鎮Los Antiguos(西班牙文係古鎮) D都唔touristy…成個鬼城咁真係唔係為左去Marble Cave都唔會停留起度

7點半左右終於停雨, Maps.meAPP見到有幾間hostel, 一於行去搵下, 點知行左幾間, 唔係落哂閘冇人就係好貴, 於是去左maps.me上面既tourist centre睇下邊度有平hostel(點解tourist centre唔係起巴士站附近架….) 


行餐死先去到touriest centre, 門口明明寫住8點開, 但入面果2staff又唔知點解唔開門比我….好彩等左陣就有個揸車既女人落車黎開門原來條鎖匙起佢度…(咁果2staff唔通係住起入面?....) staff唔識英文, 我又用我D爛西文問佢知唔知邊度有平hostel, 佢就mark左間起巴士站附近既Hospejade比我, Dona Juanita, 250peso/pax, 真係唔去tourist centre問都唔會知呢個位置有hostel

Dona Juanita係一對老夫婦開既, 當然唔洗指意佢地識英文啦我話今晚唔起度訓, 但要放行李起度, 聽晚先番黎住, 因為想去起智利果邊既Rio Tranquilo去睇Marble Cave, 佢地好好咁幫我call的士, 又請我飲mate~ 雖然的士要成400peso咁貴..但冇計啦
10分鐘左右就去到過關, 竟然見到有幾個backpacker係行路過黎! 強呀!!

過完關之後的士司機知我要去Rio Tranquilo, 所以車到我去Chile Chico既旅行社門口, 點知一落車就比我見到旅行社10am有旅遊巴出發去Rio Tranquilo!! 


起旅行社唱左D chilean peso就上車喇~10分鐘之後就開左車~~太好彩喇~~真係唔比個lucky自己都唔得!!

個女司機好好, 一見到靚位就停低比我地影相~個湖好藍好靚呀~





一路上仲有好多野生rosehip~ 中途我地停低起一間士多比我地買野食~




搭左4個半鐘, 3pm終於到達Rio Tranquilo~~原來有得即刻上船去marble cave再即日5pmChile Chico(雖然我原本個plan係起度訓一晚第二朝再kayakmarble cave, 不過我起南美剩低既日子唔多, 驚趕唔切去Bariloche(d巴士2日先得一架….) 穩陣起見都係早D番去好


同車竟然有個台灣女仔, 好耐冇見過台灣人喇!! 可能係因為台灣人去阿根廷要申請簽証好貴啦佢係由Los Antiguos報團, 包哂所有當中既transport, 1500Argentina peso(不過我起Lo Antiguos都唔知邊度有旅行社….)

等左一陣就上快艇出發喇~~














Marble cave一如所料冇網上見到既相藍得咁誇張不過都好靚既~只係個boat tour時間太趕喇同埋靜係得spanish guide, 不過佢都好funny, 知我唔識游水成日玩野想推我落海XD




距離上車番Chile Chico仲有時間, 又係對於靚景歎自家lunch box時間

之後番Chile Chico, 起旅遊巴上面又識左個哈爾濱男仔Aki, 佢係由中美開始玩落黎, 再由智利北部一直落到Chicle chico之後過境去Los Antiguos去阿根廷再繼續南下, 所以佢都唔知點樣番Los Antiguos, 於是我地諗住跟台妹架車一齊番去, 點知旅行社話佢地要一早交名單比海關, 巴士上只有列起名單上既先可以過關….諗左好多方法點樣先可以過關最後決定旅遊巴起過關之前早D放我地落車, 扮係我地行路過關!

出境智利順順利利, 出左黎行遠D又上番架旅遊巴~
點知到入境阿根廷果陣, 我地3個中港台人士都比海關check左好耐, 台妹10分鐘左右就搞掂上番旅遊巴, 我就20分鐘, Aki搞左成30分鐘….呢個海關d staff好似未見過香港人咁, 部電腦system check左好耐先識得點click….到我等埋Aki搞掂之後出去就發現台妹架旅遊巴已經冇等我地走左….唯有行番hostel………..好彩我個backpack唔算重, Aki果個成26kg...(傻的嗎男人老狗點解backpack可以咁重)

行左45分鐘終於番到hostel, 但所有門都鎖左拍極門都冇人應兩夫婦應該唔係住起果度

咁夜唔知可以去邊既情況之下, 最後決定今晚去巴士站訓….估唔到日頭咁順利,夜晚就咁淒慘...

沒有留言:

張貼留言