2017年5月13日 星期六

Buenos Aires - San Telmo, La Boca, Puerto Madero

312 Buenos Aires - San Telmo, La Boca, Puerto Madero

朝早10點幾番到Leandro屋企, 佢買左medialunes(西班牙文意譯半月, 即係類似牛角包)比我做早餐~~入面有餡既, 幾好食~~


之後就出發去San Telmo, 10分鐘左右就行到去喇~ 感覺有D似女人街但賣D野靚好多!!
阿根廷D手繪扣招牌板好靚!!

Mate杯, 吸管



兩邊商場賣好多古董舊物







阿根廷好出名既漫畫人物Mafalda, 經常用黎諷刺社會時弊







Leandro介紹話好食既雪糕店Freddo



有D似土耳其雪糕~~幾好食~~



起街上見到D男人成身咩都冇, 靜係拎住個mate杯同攬住個熱水壺真係好得意haha~ D elegant既女人抽住個小手袋, 但一半位都係拎黎裝熱水壺!!


之後再去有好多彩色小屋既La Boca, Leandro話成12年冇去過!! La BocaSan TelmoD, 所以搭29號巴士去

今日係星期日, La Boca呢度好多人~睇落好似冇想像中咁危險~









左邊個牌又話有mirador...呃人既, 根本係引你上樓梯去佢間舖....














La Boca有個好著名既球場, 好似係Buenos Aires第二大既, La Bombonera 大球場, 又被稱為糖果盒球場, 因為外型似糖果盒, Boca Junior既主場

佢仲有個museum, 但因為我唔係足球既big fans就冇去到喇~


附近間士多都係以足球為主題~




之後食lunch揀左間有得睇tango表演既餐廳, 不過表演果2個好唔投入跳舞, 只係不停擺pose…最搞笑既係餐廳經理隔一陣就走出黎係咁拍手叫好, 非常自high




跟住我地就番港灣區Puerto Madero(西班牙文Puerto即係港口), 主要係為左睇Fragata Sarmiento古董軍艦博物館, 原來Leandro唔知有呢個博物館既存在, 佢都係第一次去咋, 同我一樣都係好興奮咁周圍睇~哈哈真係好彩我係Leandro既第一個surfer, 如果唔係就悶死佢喇~~


Puerto Madero係早期Buenos Aires一個好重要既運輸港口, 到左而家, 主要就係遊客黎既地方, 有一整排非常cozycafé, 而運河既對面就已經成為左Buenos Aires既矽谷, 全部都係高科技電子公司既office, 租金非常昂貴



呢個係飯廳~

















之後因為佢知道我想上tango lesson, 9點半先開始, 所以番屋企休息下先~

呢幢建築新舊共融, 好特別

9點半黎到La Viruta, ~ 已經好多人, 因為成個場除左教Tango之外仲有教其他舞,
開始教之前, 一男一女既導師會表演一part~
  

開頭我以為自己著牛仔褲尖頭鞋好hea, 但原來有人仲hea過我haha~~
一班大概廿個人左右, 男女分開一半企, 不過佢只係教左最Basicgesture同正方形移動step, 之後就係不斷練習再練習同交換partner….經過呢堂我已經part過哂所有男同學…haha, 
不過我又唔係好明點解有D四五十歲已經跳得好熟練既人仲會黎上呢個beginner class?
我果晚當中大概有7成人local, 3成係遊客, 又估唔到9成都識講英文wor~~

我覺得Tango最難既地方係, 要擺脫以前跳舞既框架, 就係女方唔可以自己想點郁就點郁要重心挨向男方然後感應下一步男方既方向, 同身高差唔多(亦即係Leandro)既人係跳得比較舒服~起碼隻手既高度夾D~~haha~都幾好玩


Tango lesson一個鐘130peso, 完左之後仲可以唔洗錢繼續上下一堂rock dance, 不過我實在太肚餓喇, 去醫肚先, 10:30pm對阿根廷人黎講可能算係一個好正常既食飯鐘數, 但對我黎講已經餓到暈!!

以我記憶好似係去左La Hormiga呢間餐廳, 個長通粉唔太特別但都幾好食, Leandro果個芝士汁餃就幾好食喇~~



4 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 正計劃到南美,請問閣下全個旅程共花費多少?

    回覆刪除
    回覆
    1. 總共HKD39,000左右(唔計souvenir同shopping),但我有時hitchhiking同couchsurfing.

      Flight ticket:
      HKG<-> LAX HKD4000
      LAX <-> LIM redeemed by asiamiles
      SLA ->AEP HKD2000
      AEP -> USH HKD2000
      SCL -> LIM HKD1200

      刪除