2017年5月14日 星期日

世界最南城市Ushuaia - Beagle Channel

314 世界最南城市Ushuaia - Beagle Channel


順順利利黎到Ushuaia, 一出機場就覺得空間好清新同….好凍!!!
仲有, 好貴!!!!!!!!!!!!!





又冇機場巴士, 的士搭十分鐘去hostel160peso…..hostel最平320peso, 一個lunch閒閒地190peso, 寄張postcard 70peso…….冇計, 多數遊客黎Ushuaia就係去南極, 南極團最平都要5000USD, 所以好多黎得呢度既人都好鬼有錢....

因為好遲先聯絡host…仲未覆我, 所以搵左間hostel放低D行李先



首先第一個任務係搵3日之後去Punta Arenas既巴士, 問左幾間, 最後去左最平既TAQSA, 850peso
但係要分2程(可能淡季), 要起Rio Grande停兩個半鐘...

之後就搵Beagle Channeltour, 本來想報可以上企鵝島與鵝同行既Pira tour(獨市生意), 但見到成2500peso即刻打退堂鼓1500pesoBeagle Channel tour就算都會去企鵝島, 4:30pm出發, 9pm左右番到

搞掂之後就慢慢周圍行下~~







去國家公園既collectivo小巴, 單程200peso, 起Maipu同25 de Mayo兩條街交界附近




Beagle Channel對岸既山脈, 果邊已經係智利黎架喇~







右邊藍色屋既bakery好吸引!



忍唔住買左圖中右手邊既Dulce de leche既cone, 好好味!!! (其實我對dulce de leche(奶醬)口味既野都毫無抗拒力...)


之後去食lunch先~起Ushuaia閒閒地一餐lunch都要200peso....




呢度有個Tourist information centre(pira tour對面), 好多資料參考, 報團前可以過黎睇睇



4點左右去用voucher換船飛, 左邊間船公司承包左好多旅行社既生意





出發去Beagle Channel lu~~



仲以為咁快見到企鵝....原來只係鳥...








之後就見到懶到出汁既海獅~~成班攤哂起度曬太陽



登登登櫈!! 王家衛電影春光乍洩入面既出現過既世界最南燈塔!

"一九九七年一月,我終於來到世界盡頭,這裡是南美洲南面最後一個燈塔,再過去就是南極,突然之間我很想回家,雖然我跟他們的距離很遠,但那刻我的感覺是很近的。"





比我發現到一隻帝王企鵝! 佢既腮係橙色, 同其他企鵝係唔同架!!





只有join pira tour先可以上島上



起船上面識到一班馬來西亞黎既姨姨個個既LOOK都係一樣!!好盞鬼!! 同佢地SHARE下大家旅行所見所聞估唔到又幾好傾!! 哈哈~影相真係一個好好既common topic!!




架船差唔多番到city centre果陣先收到hostmessage, 於是佢就接我番hostel拎番D行李去佢度喇, Walter係起中學教PE, 仲係football team成員~ 10點先開始煮飯, 我有幫手切沙律材料架~~簡簡單單又一餐~~
不過佢英文非常麻麻, 又要出動google translate大神…..



佢真係好中意足球, 個電視幾時開都係播緊足球XD 佢仲話下年想去英國睇足球添(我心諗你D英文咁爛你都幾勇架wor…)


1 則留言:

  1. 請問 ,你報1500peso既Beagle Channel tour,係咪唔可以登上企鵝島,
    而只有2500peso依一種團,先可以登上企鵝島?

    回覆刪除