2017年5月9日 星期二

Uyuni – Atacama 三天團 – Day1

31 Uyuni – Atacama 三天團 – Day1

222日拗柴到而家都成個星期, 隻右腳仲係腫到豬腳咁, 點知禍不單行, 尋日部電話仲要跌左落鹽湖….相機後備電又唔知點解用唔到

電話叉唔到電, 諗住用浸純酒精再哂乾既方法試下整下, 但而家又咁岩遇著Carnival假期, Pharmacy全部冇開都唔知邊度先搵到酒精….唯有等去到Atacama先再搵啦

行又行得慢, 唔知隻腳幾時先好, 部電話又唔知會唔會因為D鹽而整壞.…呢個時候真係有D衝動想番香港或者呢個係上攻比我既考驗啦….要頂住!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日10am出發Uyuni三天團~~同團既有一個巴西情侶, Estonia女人一對利馬母子同我報團果陣揀既3個美國人好大出入….(後黎先知原來因為我個司機係唔識英文既3個美國人果團後黎又拼左一家三口既德國人唔識西班牙文所以我被犧牲了………….)

第一站先去火車廢墟, 有D火車係荒廢左既, 但有D好明顯係新淨有翻新過...超級多人....
邊個話Asian先咁中意影相...d歐州人仲過份..
起火車頂影完相都仲要坐起上面慢慢chill唔肯落黎....其他人唔洗影啦.....



用我隻拗柴腳幾經辛苦先上到去....




今日既天團估唔到都會帶我地去鹽湖影相, 中午時份去比起日落團多人好多!!成個鹽湖周圍都係人!!
盬湖起唔同時間黎都有不同既景象!! (我差在見唔到星空同日出....)


不過三天團係冇水鞋提供架, 不過赤腳落水仲好, 踩落鹽湖等如浸暖鹽水, 對我隻腳消腫有幫助~


中午黎鹽酒店多人好多!! 原來係因為有好多旅行團會黎呢度食lunch....
好彩尋日揀左個冇咁多人既時間去....


開餐喇~~




lunch之後又有影相時間~~~點解我之前上網睇D三天團冇呢part既...
搞到我竟然起下午時間黎左第3次鹽湖....
不過我都冇後悔黎左咁多次, 因為每次黎都有唔同景色






見住對巴西情侶真係sweet sweet, 個女仔係讀緊醫科既大學生, 好中意狗仔既, 有一次帶隻狗去睇獸醫, 慢慢同個獸醫(亦即係佢而家男友)培養左感情, 就咁就一齊左喇~~聽落都好romantic~~




試下D鹽先!!


之後就離開鹽湖喇~跟住落黎係5小時冇咩景色既bumpy road....

中途仲落大雨添...我地D行李放左起車頂, 我個喼有喼套但入面D衫都濕左D....

坐左5個鐘按摩路之後終於到鹽旅館喇….雖然我架車個司機唔識英文, 但另一架車既司機英交好好, 又識講笑又好落力幫我地搬行李!! 非常nice!! 利馬媽媽話點解join Salty Desert既團都係因為佢! 因為前幾日佢join左另一間旅行社既tour, 但架車起一片荒漠之中死左火, 等左4個鐘都未有援兵, 起呢個時候呢個司機架車有2個吉位, 於是就免費送番佢地去Uyuni! 利馬媽媽就係覺得個司機好好所以呢次揀左佢間旅行社!

牆身真係鹽黎架!!D餸唔夠咸可以起牆度拎D鹽加落去XD

Dining room~食飯果陣坐滿哂人~

食飯果陣我同利馬媽媽講真係羨慕利馬仔仔(佢呀媽叫佢bebe, 起香港即係叫”BB”) 細細個就跟住呀媽周圍去旅行, 從仔仔既眼神得出佢幾surprised我咁樣講可能係細個既時候都唔識珍惜去旅行既機會?......

沒有留言:

張貼留言