2017年5月9日 星期二

Oruro Festival 狂歡嘉年華

2月25日 Oruro Festival 狂歡嘉年華 (La Diablada)

7點左右到Oruro, 起bus terminal見到今晚9:30pm有車去Uyuni, (因為Oruro Festival期間住宿比較貴, 唔洗留起度最好) 買完車飛放低行李起巴士公司就去食早餐先~~
(E先生(可能大家已經忘記左佢XD)話想去Sucre同Potosi多D, 所以唔黎Oruro喇.....)

街邊檔不知名健康飲品....甜甜地飲完都唔知咩黎, 2sol任添

 Festival期間好少舖頭有開, 是但起呢間Gurmeth Amparo 食個burger

同台有3個玻利維亞人, 3個都住起唔同city, 原來佢地係跳另一個parade果陣而識既!!
佢地仲係咁show表演果陣D相比我睇, 仲show埋左一男人個靚女瑞士女朋友(係真唔係架...)張相我睇XD 好鬼搞笑哈哈, Jenni仲同我交換左whatsapp話起玻利維亞有咩可以問佢, so nice~

 中途仲有表演者入黎買外賣



巡遊路線:
主要係8月6號大道同之後去教堂既路, 話說之前起couchsurfing識左Pablex, 不過實在太多surfer搵佢喇, 成十幾個, 所以host唔到我, 不過就叫左佢幫我買定Parade d飛, 200Bs

食完早餐Pablex話仲同佢d surferssss食緊早餐, 我等唔切就過左8月6號大道睇下先, 原來非常輕鬆就搵到D唔洗錢都入到既坐位, 仲要第一排添!! 早知唔洗叫Pablex留飛比我....




神兔系列:
















大媽系列:










樂器系列:







 索女系列:















神獸系列:
















Pablex到左之後我都係要比錢佢拎張飛....200Bs T___T 仲要係最高果排座位....
仲要比我發現佢果十幾個歐美surfers都冇比錢留飛....冇計啦...我仲未擺脫到香港人咩都要book既習慣....

其實parade座位搭建真係幾危險, 條梯90度咁放起度...

來來去去D舞同dancer樣都有D重覆, 食個晏先
行行下有個男人同我講日文?! 原來佢以為我係日本人! 佢話見我行路怪怪地問我有冇事(緊係有啦..今日隻腳又嚴重左...但D小朋友係咁玩foam spray我又唔想著拖鞋整濕隻腳...不知幾想拎番支行山棍做柺杖...), 原來佢係由Santa Cruz黎既, 特登過黎賣凍飲比觀眾....

之後我又起Oruro行下~




呢個買大細好棧鬼, 落注係落比hello kitty, simpson佢地XD
莊家就起紙牌度抽卡出黎抽中你落注既就有錢收...好多人都中左...都唔知有幾多人係媒黎既...

行到就黎到教堂果陣都可以近距離睇

呢個正呀喂!!

呢個....男人黎架...

成日托住咁大隻蜘蛛一定好攰....




 過左終點搵D dancer影下相先~~



近睇先留意到原來佢個樣咁sad~haha



好多飲食攤檔起度~



沿途都有好多小朋友玩spray...我都當然中過十幾次招啦....

仲有人自己cosplay添, 同佢影相竟然話要收50Bs!!

一到parade小休時間, 呢度又成為左小朋友既戰場


睇Parade睇到差唔多, 去Faro de Conchupata 呢個Mirador睇下先

風景麻麻, 又就黎想落雨, 影一影相就走喇 (點解我隻腳拗完柴都仲行到咁多地方....)

真係好快就落雨...入呢間Tropical Chicken食野避雨先



呢個炸雞同韓式炸雞既味道非常非常之相似!!!! 只係28Bs咋!!!
幾好食, 推介!!

同台仲有家黎自智利Calama既一家人, 佢地都係第一次黎睇parade~

等停雨之後就行番去巴士站等上車喇~~
經過8月6號大道又忍唔住望下, 真係由朝早6點半跳到夜晚....勁!!

9點半上左巴士又發生左件小插曲, 
有個德國女仔放低左個手袋起車上自己個位, 之後落車去廁所,
番黎就唔見左個袋喇....所有貴重物品銀包PASSPORT電話都起哂入面.....
(我心諗你搭得平巴士, 上車冇staff check車飛你都咁大膽財物唔跟身...)

佢喊到好慘咁叫巴士唔好開車住, 話要叫警察黎搜車上乘客身......
又真係比佢搵到警察黎..
我隔離位個英國女好心水清咁話, "Drama...." 當然警察只係做下樣搜下就走左...
就係咁巴士delay左1個鐘先開車, 德國女好傷心咁照去Uyuni....

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oruro Festival實用資訊:
- Festival前, 起La Paz既旅行社都有搞一日tour, 即日來回La Paz, 搭飛機去Uyuni既都可以選擇呢個方法, 不過當然貴D啦
- 如果你得一兩個人既話真係唔洗買飛都有方法入到去....但一班人就咪搏喇
- Oruro治安都麻麻, 財物要小心睇好...
- 好多小朋友玩foam spray...驚既可以帶定雨衣...(不過亦有可能見你著雨衣而更想襲擊你...)






沒有留言:

張貼留言