2017年5月18日 星期四

Trekking Paradise - 百內國家公園 Day1

319 Trekking Paradise - 百內國家公園 Day1


健行路線:
D1: W Trek由東行去西面, 朝早由Puerto Natales出發, (1)落車買公園門票, 轉乘Las Torres shuttle bus, 落車後由Las Torres Hotel(2)Torres Camp, 紮營後來回Las Torres Mirador, 全日11km, 按地圖需時6.5hr(連午餐)
D2: Las Torres Mirador睇日出, 收營後由(2)Torres Camp(3)Refugio Cuernos, 全日22km, 按地圖需時12hr(連早午餐)
D3: (3)Refugio Cuernos(4)Italiano Camp 紮營, 輕裝來回(5)法國谷, 夜宿(4)Italiano Camp, 全日16km, 按地圖需時9.5hr(連午餐)
D4: (4)Italiano Camp(6)Paine Grande(7)Grey Camp, 紮營後去Mirador Grey, 全日19km, 按地圖需時7.5hr(連午餐)
D5: (7)Grey Camp(6)Paine Grande, 再輕裝來回(8)Mirador Pehoe, 坐船到pudeto搭巴士番Puerto Natales, 全日16km, 按地圖需時7hr(連午餐)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

去百內既巴士7點出發, 6點幾就孭住個接近20kgbackpack行去巴士站已經覺得好攰心諗大佬點孭住行5日呀….




9am 巴士去到Laguna Amarga就全部人落車買國家公園門票, 21000peso, 記住銀包passport要跟身好似我咁放左起backpack又要叫司機突登開行李箱好鬼麻煩


之後就轉車上一架去 Las Torres Hotelshuttle, 3000peso



路牌都幾清楚(暫時係...)

有人會選擇騎馬, 可以一直上到Refugio Chileno




Hotel Las Torres






右邊上Torres, 左邊去Cuernos, 呢度開始就係不斷上斜喇.....


Day1係由Las Torres一直上到去Torres Camp, 全程都不斷上斜我行一陣就要抖一抖好彩沿途不斷有其他trekker幫我打氣, 又問我are you okay….仲主動幫我影相, 精神上有番D支持!!




臨到Refugio Chileno果陣又撞到呀Greg (相信到第4次撞到佢大家都已經記得佢係邊個….), 
我都奇怪以佢軍人既速度應該一早追到我, 佢架巴士應該只係遲我半個鐘,
原來佢話因為佢身上冇cash(?!!!!so shocked!!!)
買公園門票果陣又冇得比credit card, 但最後個staff又放左佢入去wor!!(shocked!!)
之後搭去Las Torres Hotelshuttle當然都唔可以碌卡啦, 又比佢hitchhiking去到果度wor!!

我真係可以封呀Greg做窮遊達人….






到左Refugio Chileno之後起度食lunch(我個自製sandwich)休息下又再起程

Refugio出面都有D台櫈比人休息食野









見到個牌即係就到喇~~~






2點左右終於到達Torres Camp!!
拿拿臨放低backpack set 好個tent!

set完起河邊之後又覺得水聲太嘈夜晚會訓唔著, 望一望入少少既位見到晏晝幫我打氣同影相既Santiago(Arturo, Oscar), 佢地好好咁幫我成個tent搬去佢地果邊, 隔離仲有21女既Santiago表兄妹,
“Welcome to Santiago’s big family!!”  就係咁我就同佢地做左鄰居喇~ 時間尚早, 我地決定休息一陣就上埋Mirador de Las Torres(), 亦即係Torres del PaineTorres

臨上去之前呀Greg又黎到加入, 於是一行七人就一齊上去喇~




換左細backpack之後個人好似識飛咁!! 雖然上Mirador條路的確好斜, 又大石碎石咁, 但感覺上係輕鬆左!!




上到Mirador~~WOW!! 真係好靚!! 雖然又多雲又毛毛雨, 但依然無損我地影相既心情!!







成日聽話Asian先咁狂熱影相自拍, 其實錯哂!! 3表兄妹入面既細佬比Asian更中意影相!! 佢有3支腳架(1standard, 1支可坐地自拍棍, 1支坐台), 3部相機(1部單反, 1DC, 1GoPro)….仲要帶埋隻Milodon公仔黎影相!! (MilodonPatagonia一種已經絕左種既動物)




Oscar都唔弱, 自己一個跑上山瘋狂自拍左10分鐘…..(話說Oscar上年已經黎過一次百內, 但果陣佢飲左D湖水(唔係河水), 之後係咁肚痾完成唔到W trek…) 





 一班人嘻嘻哈哈hea到差唔多所有人走哂我地先走~

之後番camp site準備我第一餐晚餐!! Oscar Arturo攰到食左D乾糧就訓左…3表兄妹都冇起個tent出黎結果得我同Oscar有去cooking area煮野(Camp site入面靜係可以起cooking area入面煮食)...

當我扭個stove入罐gas果陣, stove突然著左火!!個火球成半米高!! 嚇死我!! 因為個cooking area係用木做既, Oscar驚我燒著D, 撥左個stove落地…., stove跌左落我裝住5日食糧既袋隔離, 燒左既話我呢5日食條鐵?
好彩三秒之後就有人拎左個滅火筒救熄左火….食緊野既全部人都嚇到O左咀…….
”Lo siento todos…..”

之後我唔敢再整個stove, 有人幫我扭多次又冇事wor….究竟點解會著火架呢..(4日後謎底將會解開)


好彩個stove仲用到!! 於是繼續煮~~haha估唔到我同Oscar都係煮緊同一隻粉!! 

原來佢都係第一次食呢隻粉(明明佢係智利人黎架wor)..大家都以為佢D粉內有芝士, 點知食落都冇芝士, 仲要煮左好耐都仲好硬!! Oscar話太肚餓..又硬又冇味都照食…..我就加埋salsa, salami, 煙肉同山菜煮多陣先食… 

順便一雞兩味整埋聽日lunchsandwich~

隔離鬼佬聞到煎香左既salami都忍唔住讚香~~

之後同呀Greg約左聽朝6:15am上多次Torres睇日出….究竟我起唔起到身…..


沒有留言:

張貼留言