2017年5月18日 星期四

Glacier Grey - 百內Day4

322 Glacier Grey - 百內Day4

話說尋日約左Santiagos 9點半起Paine Grande一齊出發去Grey, 點知我執backpack好慢(4日都好攰架喇….), 7:50am先正式起行, 今日終於要孤身上路, 好似已經好耐冇自己一個行咁好彩由ItalianoPaine Grande條路係W trek之中最易行, 我呢個方向仲要係落多過上~



仲比我睇到日出同日照金山+彩虹添!!! 好好彩!! 呢個咁靚既moment真係好想有人起隔離一齊分享!!







望到Paine Grande喇!! 中間啡黑色果度~


盡哂力去到Paine Grande都已經10, Paine Grande搵唔到Santiagos, 佢地應該已經出發左喇於是我慢慢起度食個early lunch同抖抖先~~11點再出發去Grey~


鴨仔湖~但見唔到有鴨wor...


今日上落都幾大......







話說百內既風係由西面吹過黎既, 所以每逢一上Mirador就超大風!! 企都企唔穩呀!!





呢段急降難度都幾高....


臨到grey前一個鐘終於比我撞番Santiagos…原來佢地輕裝即日來回Grey, 怪得之咁趕咁早出發, 好彩佢地冇等我姐
  



幾經辛苦終於去到Camp Grey,  第一時間搵個靚位扎好營先, 揀左個最近樹林既位置, 因為呢度真係好大風扎好營之後撞番起Refugio Cuernos同房既日本情侶, 原來呢次係佢地係第一次露營!!不過佢地係租Refugio提供既帳篷同餐飲, 所以非常輕鬆~

整頓好就搵埋佢地一齊去Mirador Grey~Camp site行過去10分鐘就到~

冰川跌落黎既碎塊吹哂過黎呢邊~








點解會又舊冰起度架呢?! 吹到上咁高??

原來Glacier Grey既面積因為Global warming既關係呢幾十年縮得好快, 可能過多幾十年就會消失架喇….

日本情侶原來唔知聽日船既時間, 好彩有我話佢地知haha~

抖一陣5點幾去沖涼, 估唔到都兩格沖涼位, 要排長龍排左半個鐘先有得沖涼排隊果陣我地講笑話每人要自我限制最多沖7分鐘哈哈
但最估唔到係, 第一次見男廁條龍長過女廁!!哈哈!!睇得出行百內既人係男多過女~~

沖完涼出黎又撞番Greg(5次撞到), ArturoOscar~~佢地已經逆時針咁沿住O trek黎到Grey~~

之後就去cooking room煮野食喇~~(等唔切Greg佢地仲要去mirador同沖涼….) Refugio Greycooking room好熱鬧, 坐到好full~隔離d鬼佬好驚訝我每餐都要食兩個portion既份量XD(有時係2.5portion) 佢地只係預左每餐食1portion, 佢地整完出黎都覺得有D唔夠飽

食完晚餐當我扭番個stove出黎果陣, 半米高既火球又再次出現!!! 但因為我自從第一晚火球事件之後每次都以最快速度扭開/扭實個stove, 所以今次火球出現左1秒就消失左喇!! 隔離幾台人又嚇到O左咀哈哈!! 好彩隔離成面鬍鬚既男人岩岩去左洗碗, 如果唔係燒哂佢D鬚都似XD

<柯南mode>經過第二次火球事件, 著火謎底已經解開, 我有理由相信係因為我每次扭開/扭實個stove果陣都會有少少gas漏出黎, 而當附近近距離有著緊火既stove既話就會出現搶火, 咁就解釋到點解我起hostel試果陣冇事, 中途兩日都冇事既原因</柯南mode>

呢晚係4晚之中最凍最大風夜晚D風吹到個tent發發聲, 仲要放左3個暖包起睡袋入面都仲係好凍….

沒有留言:

張貼留言