2017年5月12日 星期五

Purmamarca兩天團 Day1

36日  Purmamarca兩天團 Day1


8點前去到旅行社間商場Galería Salta, 點知成個Galeria度閘都未開, 即刻whatsapp問番個staff, 點知佢話佢尋晚係叫我尋晚8點去到旅行社…………….

阿根廷人D英文有冇咁差呀!!!!!!

佢話以為我尋晚唔黎即係唔confirm booking, 而個tour已經出發左…….果刻我真係完全企左起度咁我今日做咩好尋晚又book左後日去Buenos Aires既機票


我企左起道閘出面呆左1分鐘……….就起呢個時候, 有個當地男人問我做咩事企起度, 原來佢有道閘既鎖匙!!
我一五一十咁講左成件事比佢知, 跟住佢打左個電話, 就同我講話其實佢係隔離間旅行社既老闆, 過多3分鐘佢旅行社個Purmamarca團架車就會黎接我, 我比番原本間旅行社個價就得…..

…..有冇咁好彩呀我……..咁既事都比我遇到, 失而復得既感覺真係難以言喻!!!
就係咁, 3分鐘之後我就已經上左旅遊巴出發去Purmamarca!!! 

司機兼導遊好nicefunny~逐一問我地起邊度黎, 而且英文講解同西班牙文講解一樣咁長!! 呢點值得大讚!!

Tren a las nubes雲頂火車, 但觀光火車已停駛




Salta係我起南美見過最多仙人掌既省份~




起途中一個小鎮小休, souvenir同玻利維亞果D差唔多但價錢差一截....





Lunch又係帶左我地去間貴餐廳, 因為有過經驗, 決定自己去搵間平D~有對阿根廷情侶團友都跟住我一齊去左對面果間~~原來佢地大部分交通都係用hitchhiking既方法, 不過因為呢個團去既地方比較難hitchhiking, 所以就揀左報團喇~~ 


 Salinas Grandes鹽湖
有水既鹽湖去左好多日, 但冇水既鹽湖都一樣好靚~~




Salta海拔都好高, 所以都要食定diamox~

終於到左兩天團既重點 - Purmamarca!
南美有好多七彩山, 呢個係比較靚既一個~

因為架旅遊巴係做一日團既, 但如果要二日團既話, 可以選擇起第一日留起Purmamarca一晚, 第二朝第二個團既旅遊巴黎接番你, 於是導遊帶我去搵間平hostel, Don Tomas, 190peso但唔包早餐



導遊教我點樣起Purmamarca行一圈:
由武器廣場轉左沿住Floria條街一直西行, 去到尾上樓梯之後就可以以逆時針方向行一個圈, 呢條路線係會比七彩山包圍, 講真, D都唔比Cuscorainbow mountain輸蝕架!!










 





起呢度又遇到3個阿根廷人, 問下佢地行程, 點知佢地話聽日”/hitchhikingTilcara….果然阿根廷交通好貴….個個當地人都係用hitchhiking方法旅行

沒有留言:

張貼留言