2017年5月17日 星期三

中轉站小鎮 Punta Arenas

317 中轉站小鎮 Punta Arenas

Punta Arenas既巴士5am出發, 一上車訓著再醒番已經到左Rio Grande, 之後要再等兩個鐘先上去Punta Arenas既巴士


朝早8點巴士站附近好似咩都冇開….唯有去對面小食店買早餐~

買左最平既empanada, 最中意都係芝士(Queso)

10:30am上車果陣又撞到美國佬呀greg, 原來佢尋日去完Laguna Esmerald之後仲hitchhiking去左Glacier Martial, 早知一路跟住佢行啦

巴士上面隔離位係德國黎既Monika, 話佢本身係同男友一齊黎旅行, 點知中途分左手….之後佢又識到個西班牙人Marcel, 由佢show比我睇既相睇得出佢地兩個已經墮入愛河….我仲起Monika本日記見到Marcel寫左幾版日記起度添, 真係sweet!! 可惜佢地旅行路線唔同, 而家分開左玩…Monika話好想再見番Marcel…


過完關中途我地要落車上船過海~係成架巴士上船果隻! 呢個情境令我諗起越南電單車上船個畫面!!










  

下午茶有奶茶加蛋糕仔

6點幾落車之後同Monika一齊買巴士飛去Puerto Natales同搵hostel, 發現真係有好多hostel係冇放上網既大把hostel都平過booking.com最平果間..最後我地揀左離巴士站比較近既  BarefootBackpackers


之後同Monika去超市買野, 佢想買野番hostel, 但我仲想上mirador睇夜景, 決定之後起餐廳食算

行行下竟然見到間中國士多, 入到去即刻覺得番左大陸咁, 雖然貴過起大陸買好多, 但都平過阿根廷D野多多聲….



Palacio Sara Braun, 日頭可以入去參觀, 但呢個時候已經收左,...



之後上Cerro de la Cruz睇夜景~(補償番我起Ushuaia影唔到既遺憾…)



之後就去左La Cariocaburger, 呢間算係平民餐廳, 好多當地人都起度食

食完番hostel發現個kitchen超級熱鬧, 個個都係自己煮野食, 仲撞番之前起Ushuaia hostel見過既3個韓國人添, 2個黑人聽到我地去完Ushuaia有冇咩recommendation, 韓國人即刻話要食帝皇蟹!! Haha亞州人旅行文化大概唔係好適合其他外國backpacker….

沒有留言:

張貼留言