2017年5月14日 星期日

Ushuaia 國家公園 & 生日派對

315 Ushuaia National Park & 生日派對


Walter朝早番學之前車我去National Park入口, 我自己行去郵局, 咁又慳番來回400peso collectivo車錢喇, 佢話5pm黎接番我~

 門票350peso, 售票處有map拎~

呢個就係我今日既路線, 橙色線係正常坐collectivo入去既, 但我就要行....


行行下經過火車路軌突然有個修理路軌既工人走出黎同我講日文!!! surprised!! Haha原來佢以為我係日本人, 好興奮咁話好難得起度見到日本人, 話佢識講幾句日文咁, 之前去過東京添, 仲即刻拎部電話出黎show比我睇佢之前去東京D!! 睇黎佢真係好中意日本!! 哈哈!!



行左50分鐘左右去到郵局(估唔到有幾個人同我一樣都係行過去…), 上網睇人地遊記又話有中文世界最南點印章, 又話同伯伯吹水, 點知我去到靜係見到一堆遊客排長龍吸印, 想同伯伯講多兩句都冇時間….D失望



















出番郵局出面影相, 諗住費事叫人幫手自己set腳架影相, 點知大風一吹差D吹跌左成set腳架連相機!! 
好彩咁岩有個英文好好既tour guide見到即時幫我接住…..救左我寶貝一命仲幫我影左好多相添~~

tour guideproud咁同我講佢係好少數之中born in Ushuaia既英文tour guide, 因為Ushuaia人既英文真係麻麻, 識英文既tour guide通常都係由Buenos Aires黎既, 佢仲識幾句中文添!! !! 傾傾下原來佢話佢都有couchsurfing, 可惜我唔係搵佢做host~


之後佢仲話如果我想跟佢車join佢個tour既話可以免費比我join~ 不過我想行trekking path, 所以就拒絕左佢既邀請喇

  



影完相就開始行Costera Trail喇~~上面寫住8km要行3個鐘左右~


呢條木好似隻蜥蝪!!




3月尾係南美秋天既開始, Ushuaia岩岩開始有少少紅葉, 我估2星期之後呢度會好靚!!! 可惜時間好難預…..


行行下遇到一個環遊世界一年既荷蘭女仔, 有人一路吹水又幫下手影相真係好~~



荷蘭女起度研究緊點解得1隻雀起呢度, 唔通同屋企人失散左?


一細棵植物都有好多顏色


行到臨尾呢段真係有D悶同好攰…..終於行到去餐廳!! 我地起度食埋lunch再繼續









行到黎呢度已經4點鐘, Walter5點起入口接我, 1個鐘點都行唔到番去於是一路行番入口方向一路試下hitchhiking…行左10分鐘左右終於有架旅遊van肯比我上車, 但要收番我100peso, 都好公道既~比就比啦~

個司機仲特登兜我地入黎呢個湖影相添, 不過今日天陰陰....


番到入口Walter車番我番屋企, 但果陣我先知原來佢靜係可以host我尋晚….而家話車我去hostel….

又番左去El Refugio del Mochilero, 呢間位置真係幾方便, 就起25 de Mayo條街,
Hea hea下突然靈機一觸試下起couchsurfing搵下今朝遇到既tour guide, 點知又真係比我搵到wor!! 
因為佢profile寫住 fluent English, born in Ushuaia, 仲唔係佢?! 

Message左佢之後佢話今晚要去一個朋友既birthday party, 叫埋我一齊去咁話, !! 可以感受下南美人既生日party係點樣!!

佢接左我之後就一齊去supermarket, 佢話每人都會帶D野食過去整~ 點知過左陣就見到佢班fd又黎買野喇(Ushuaia真係好細, 得一個大超市), 佢買左塊牛排整ASADO~~


去到party場地~~!!!佢地book左成間house黎開party~好大呀!!!我仲以為全部都係同佢差唔多年紀既人, 點知原來大人小朋友咩年紀既都有!! 





可以睇下佢地點樣準備ASADO, 其實同我地聚會BBQ真係好似有個小朋友都幫手一齊整添cute!! auntie叫佢做chef junior哈哈~
好彩我都帶左香港帶黎既杏仁餅做生日賀禮比壽星女~~



D小朋友仲大跳breakdance, 好正呀XD 估唔到仲有DJ捽碟機添!! 我都係第一次玩!!



呢個芝士蘑菇紅椒好食到不得了!!!

ASADO又點少得牛排呢?

呢度個個都好welcome~~warm~~仲同班小朋友一齊玩足球機, 感覺自己都成個大細路咁haha~~

佢地個生日蛋糕睇落平平無奇但食落出奇地好食!!! 又係我最愛既dulce de leche口味, 但唔太甜, !!

….我估唔到唱左次生日歌, 食完蛋糕, 又有第2個蛋糕拎出黎!! 再唱多次生日歌食多次蛋糕!! 唔得喇我飽死喇

完左生日party之後, Ruben仲帶我去睇夜景添(因為party house起半山上面), 好靚!! 可惜我冇帶部相機出黎….


沒有留言:

張貼留言