2017年5月12日 星期五

Purmamarca兩天團 Day2

37 Purmamarca兩天團 Day2

導遊尋日又話今日10-11amhostel接我, 點知等到11:30am先黎到嚇鬼死我
我又冇旅行社contact(直頭連間旅行社叫咩名都唔知…), 佢唔黎我都唔知點算


沿途既山都好特別~

Tilcara



呢度有個好古老既村落, 而家已經冇人住起度


巨型仙人掌


  


之後黎到Humahuaca呢個小鎮~~





旅行團帶我地去既餐廳又係好貴, 同一家智利人團友一齊去左買empanada食, 200peso 12個



旅行團又帶左我地黎D買野地方....
呢個係陶瓷工藝廠



呢包中國茶既翻譯好鬼好笑XD 因為Te可以解"茶"或者"你", 
而Chino可以解"中式"或者"漢語/中文", 就係咁中國茶變左做漢語您XD





導遊話呢個係Salta歷史最悠久既教堂

Humahuaca最經典既影相位, 但....點解同網上圖片差咁遠既....

網上圖片.....



今日其實冇咩行程, 不過尋晚唔stay一晚既話又行唔到Purmamarca, 所以比我再揀過我都係要stay一晚既

番到Salta武器廣場~




夜晚番到hostel佢竟然話要收我尋晚既房錢….
我前朝因為D行李太重, 又趕時間, receptionstaff講話我果晚唔住, 今日先番黎, 問可唔可以放D行李起房  (因為行李房起樓下果層)佢又答我OK, 而家呢個reception又同我講行李放起房就要計房錢….激死人, 我話呢個係佢D staff唔識英文既問題

之後佢就話等老板黎, 因為佢唔識Cancelbooking, 點知我起度食左成個鐘dinner佢老闆都未番黎, 仲要呢個鐘比我起食飯台殺左5隻甲宅.....

我真係好想大叫你‧老‧闆‧丫.......

我話我等唔到番上房先, 佢老闆到左就入房叫我, 點知等到1am佢老闆都未黎..



Salta實用資訊:
-       Galería Salta 入面有好幾間旅行社, 我最初報果間: Artay Viajes, Salinas(1day) 670peso, Humahuaca(1day) 540 peso, 好似我咁既兩天團就加埋1210peso
-       背包客棧Leandro既資訊非常值得參考=>連結, 我得兩日時間起Salta覺得Purmamarca團好似最精華所以就靜係報左呢個
-       大超市Carrefour位置
:



沒有留言:

張貼留言