2017年5月9日 星期二

拗左柴都要行之Laguna Chiarkota & Pico Austria 1 Day Trek

2月24日 Laguna Chiarkota & Pico Austria 1 Day Trek

話說尋日個Death Road Biking已經因為拗柴去唔到而退得50%...
今日既trekking tour唔想又係咁...於是頂硬上照去....




臨到Laguna Chiarkota就開始好大霧...仲落雨添...tour guide話食埋lunch box再睇下點...

隻雞脾都唔錯wor

點知食完都仲係毛毛雨....Laguna Chiarkota白濛濛一片相都費事影....

點知一離開又藍天白雲= =



冇幾耐就到Pico Austria喇, 中途遇到D孭住大backpack既行山人士話起呢一帶行左三日兩夜...勁... 我即刻諗一諗, 我隻腳腫到呀媽都唔認得, 究竟我下個月行唔行到5日4夜百內國家公園.....










其實可以再行上山, 但我隻拗柴腳今日能力有限.....回程lu....




番到Edson屋企, 佢見我之前為左影夜景搞到拗柴, 今晚專登帶我去Mirador Killi Killi~
(雖然佢成日話我旅行掛住影相, 搞到enjoy唔到旅行既時光, 但個心都仲係想滿足我haha)







我隻腳行唔到幾多...去左間就腳既pizza店食pizza算喇~~


之後3am去到旅行社門口等上巴士去Oruro, 成條街好多醉酒漢都驚驚地...
結果等到3點半先有人黎接我...

沒有留言:

張貼留言