2017年5月14日 星期日

令人又愛又恨的Laguna Esmeralda

316 令人又愛又恨的Laguna Esmeralda


之前問Walter點樣去Laguna Esmeralda, 佢話hitchhiking就得….於是我就準備左張寫住Laguna Esmeralda既紙去3號公路hitchhiking~~

點知真係過左3分鐘就有人載我!! 車上係一對情侶, 司機本身靜係車佢女朋友去中途一個地方, 但佢好好專登再車到我去Laguna Esmeralda trekking入口!!



第一次見人揸住車仲可以拎住碟早餐黎食……


起路上已經睇到D山景好靚~~




見到呢個停車場就係Laguna Esmeralda既入口喇~

單程4.8km, 需時2小時, 上昇高度160m, 行到入去電話冇signal.....
好似唔係好難...但......














呢度紅葉多過國家公園~



 D路非常muddy…見到有人著水鞋, 原來起市中心係有水鞋租架






呢度靚過National Park好多!, 好彩有黎到呢度!!



行行下撞到個美國男人Greg, 佢做左18年軍人而家周圍環遊世界緊好彩多得佢帶路爆林我對鞋先唔洗浸泥漿….











幾經辛苦終於去到個湖!! Greg話仲想兜去個湖後面行, 就此道別喇~~ 我就起度對住個靚湖景食lunch~~










食完lunch又識左個Buenos Aires黎既女仔, 一齊行去個湖後面, 行行下佢仲發現到有野生calafate比左粒我食添!! Calafate 外表似藍莓, 但其實係另一種berry黎既, 亦都係patagonia既一個象徵~




點知最後搵唔到路行, 但佢話5點先要番到入口meet佢個friend, 所以想起湖邊慢慢諗下野








之後回程得番我自己冇水鞋既我唯有自己行番去程果條路….









但今次冇呀greg帶住唔小心叉錯腳左腳踩左落泥漿……最後總算成功行番出口

本身諗住hitchhikingcity centre, 點知等左5分鐘左右就有個司機兜左入黎話等緊接佢個由Buenos Aires黎既朋友, 佢比相我一睇, 咦咪就係我起湖邊識果個女仔? 又會咁岩既~ 司機仲話可以車埋我同另一對情侶番去添~

原來司機係影相發燒友, 係咁show 佢起Ushuaia影既相比我地睇, D相好靚!! 仲起車尾箱攞佢d gear出黎比我睇, 話有幾支鏡都同我一樣haha~

番到city centre拎番laundry d , 阿根廷洗衫真係貴, 好似X kg以下都係要收120peso…
之後去souvenir shoppost card, 寄番香港郵費73peso一張….希望大家都收到啦!!

呢晚Ruben host, 佢整左好好食既蝴蝶粉~ 激多芝士粉!!!





 我襯佢煮緊dinner果陣仲拎佢個ukulele彈左d香港歌佢聽~~~
之後佢又教番我Bachata~ BachataLatin dance之中我覺得係最容易既~~~

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ushuaia實用資訊:
-       TAQSA巴士公司位置:
     
-       機場搭的士去市中心150peso左右
-       旅行社集中起Avenida San Martin, Beagle Channel可上企鵝島既只有Pira Tour, 2500peso(20173), 船上睇企鵝島既1500peso(一日有兩個時間, 早上同下午出發), 唔去企鵝島既1200peso;
-       另外有團去National Park 900peso(全程bus tour, no trekking), 亦可以坐collectivo shuttle去到自己行, 200peso for single way, 夏季9am-4pm每小時整點發車, 上車地點:

-       National Park入面, 網上好多人有講既2Costera Trail, 沿途風景唔係太吸引(其實有D位都靚, 但唔值行3個鐘)聽人講過左Lago Roca之後既幾條短trail風景反而仲靚
-       亦有團去Laguna Esmeralda 1500peso,但千祈唔好報團, 最好方法係hitchhiking, 1蚊都唔洗比, 但記得起市中心租左水鞋先
-       Glacier Martial亦都值得一去(聽呀greg), hitchhiking, Laguna Los Temponas我本身都想去, 但比較難hitchhike
-    其他團費參考(2017年3月):




沒有留言:

張貼留言