2017年5月10日 星期三

Uyuni – Atacama 三天團 – Day3

33日  Uyuni – Atacama 三天團 – Day3

6點幾起身食早餐~今日有pancake, yoghurt, cereal~


今日天氣非常好, 早知起身睇日出....

前面長方形既就係溫泉喇~~

我地間旅館~

第一站黎到個好多雪山既地方~





之後黎到Laguna Blanco 白湖 (咁都叫一個景點?....)


之後就要換去另一架3個美國人+3個德國人果架車喇~因為我原本架車全部人都係番Uyuni而另一架車既3個美國人都係去Atacama

同呢3日既團友道別果陣估唔到會咁唔捨得….
呢個司機真係又nicefunny, 3日仲成日關心我隻腳有冇事添~
今日黎到第3個國家心情好複雜隻腳又唔知幾時先好番電話又未整好….

繞過呢座山後面就係智利喇~~


排隊出境



過左境去到Atacama又撞番之前起鹽旅館識既3個台灣人Room, Stan, , 原來RoomStan係兩兄弟! 同車仲有一對就黎結婚既日本couple, 起冇電話(後備電話係用Microsim card…用唔到我張車美simcard)既情況之下一於就跟住成班亞州人一齊去搵hostel~~ 
有伴一齊旅行既感覺真好!!跟住落車收到既傳單指示去到一間幾遠既hostel, Juriques Hostal,  9000peso/night



Checkin 左之後就一齊去巴士站買巴士飛喇~


台灣人同日本情侶都係搭去Santiago既聽日就有巴士出發, 但原來去Salta既巴士唔係日日有….我要等到後日先有車走……….因為Uyuni番耐左仲諗住cut atacama一日行程去Buenos Aires…唯有要cut BA行程喇….

之後行番去鎮中心, 大家岩岩到智利都要攞錢, 試左5ATM先得一部禁到錢出黎同埋我地發現通常起智利既藥房入面都會有一部ATM! MUD原來智利D藥貴到要有咁既安排架咩?

Atacama既藥房終於買到95%純酒精, 已經急不及待想試下整番好部電話!! 另外仲買左玻利維亞朋友Jenni(Oruro食早餐識既)介紹既Diclofenac消腫gel, 希望快D消腫啦!

之後大家一齊去marketlunch(D丫嘛)

黎到智利發現呢度有收小費既習慣, 我諗住叫老板娘幫我唱散紙果陣, 老闆見我遞銀紙比佢即刻笑到4萬咁口, 我反應快即刻收番…..


食完飯就一齊去睇下d tour, 本身諗住一齊報Astro tour星空團, 點知問第一間就話今晚會落雨唔出團(?! 天氣好到萬里無雲wor!), 2間要11pm果團先有位(9:30pm full), 3間要1am先有位……..有冇咁誇張…..於是台灣人就放棄左喇之後我地就行下街~原來roomstan有收集古董毯既喜好, stan既背包有成18條古董毯……………真係O哂咀!!

之後大家番hostel休息, 我就緊係即刻拎個電話出黎整啦!! D酒精倒落密實袋, 再將部電話浸落去….浸落去果下真係少D勇氣都唔得….隔離行過既鬼佬見我咁做以為我浸緊水好驚訝XD

點知過左5分鐘就見到部電話自己開機!!!!唔記得部機仲有幾%電添比酒精通過通緊電既電話都會整壞部機部機停左起開機畫面但我又唔關唔到機好彩Stan即刻幫我search到點樣強制關機救左我部機一命之後我都唔敢再浸喇


晚飯又去番market果邊食, 去左最右手邊果間, 好多狗走過黎楚楚可憐咁既樣黎乞食坐完起我右邊又坐我左邊

冇幾耐又有4個亞州人入左黎, 佢地一見到stan都以為佢係日本人!! 佢地係一個台灣男(杰峰), 一個香港女同兩個日本男, haha又係港日台既組合, 兩邊台灣人好自然又傾起上黎~, 原來杰峰已經環遊世界左一年, 而家差唔多係尾聲, 仲話用左智利人價錢買到激平復活島機票, 真係令人羨慕!! 佢地4個係後日先走, 所以我決定聽日跟埋佢地一齊Join Moon ValleyAstro Tour~




食完飯番到hostel, 又識多幾個新既亞州朋友, 於是間common room呢晚竟然係比我地十幾個亞州人佔據左, 一路吹水吹到十二點!! 我住左咁多次外國hostel都未見過呢個境況!!

沒有留言:

張貼留言