2017年5月13日 星期六

阿根廷魔鬼咽喉 Iguazu大瀑布

310 阿根廷魔鬼咽喉 Iguazu大瀑布

巴士比原訂時間9:30am遲左1個鐘先到, 10:30am好肚餓起bus terminal對面食個早餐先去hostel checkin



El Guembe Hostel House bus terminal 5分鐘就到, 5dorm room 150peso, 未夠鐘checkin, 但可以放住個backpacklocker

Iguazu國家公園既巴士每20分鐘就有一班, 我坐Rio Uruguay 11:40am既車, 130peso來回
12點左右就到喇, 點知買完入場券(500peso)之後就開始落雨….





行過去搭小火車中途見到有得去玩rafting激流穿過瀑布既tour, 好想玩但又驚之後唔夠時間上魔鬼咽喉(Garganta del Diablo)…所以都係上左魔鬼咽喉先算

原本諗住join moonlight tour, 每個月滿月前後2日都搞既, 前幾日我已經起網上book, 點知小火車站既staff話我知因為呢排有puma出沒, 所以今個月既moonlight tourcancel….


第一程小火車會起Estacion Cataratas(Upper Trail(Circuito Superior)入口附近停), 要上魔鬼咽喉要落車等上下一架車~


好彩搭到上魔鬼咽喉站Estacion Garganta del Diablo就停雨~太好彩喇我XD




園內有好多呢種叫Coati既動物

之後搭火車落番去, 行埋Circuito superior~(因為puma出沒關係, 呢排Circuito Interior冇開, 可惜..)










沿路呢3個韓國大叔係咁幫我影相, 見我一個人黎玩仲話夜晚邀請我一齊食飯添~~

hostel沖個涼先再韓國大叔們起巴士站等, 呢間hostel地下果層竟然得2個沖涼房….好彩我沖得早冇人排隊

佢地3個係高中同學, 而家有2個做左老闆, 1個係大學professor, 感情keep到幾十年仲一齊出黎去旅行好正!! 其中一個係咁show佢去旅行拍D片比我睇, 我問佢用咩sim card點解上網咁快(我張movistar simcard去到Iguazu就收唔到…)
佢竟然話係用數據漫遊….
我問:日日都data roaming?
: 係呀
:幾錢一日?
:唔知wor, check
………….
背包客真係好難想像有錢人既旅行生活……

佢地好是但咁揀左bus terminal對面四星級酒店地下間餐廳 Doña Maria restaurante食自助餐ASADO任食~~唔錯~~




沒有留言:

張貼留言