2017年5月13日 星期六

Free Walking Tour@Buenos Aires

39 Free Walking Tour


一朝準時去到Free Walking Tour集合點, 嘩嘩嘩估唔到有成四十幾人咁誇張!!

(Harddisk壞左冇哂free walking tour d 相...)

聽左好多historyfact好似上history堂咁!

因為下晝3點要去bus terminal搭巴士去Iguazu, 所以要提早離團喇~~
1點幾先番到Leandro屋企, lunch都唔係好夠時間食, 好彩Leandro極速整番熱尋日D蛋批比我食, 佢話我上網買既巴士飛應該係要print出黎先上到巴士, 但就唔知點解emailLeandro之後print極都print唔到(IT人都有老貓燒鬚既一日XD), 於是就諗住去到counter叫巴士公司print

搭去C線終點Retiro站


地鐵樓梯裝飾都咁靚


2:20pm Moreno站上車
2:35pm Retiro, 出站直行5分鐘到巴士站, 點知Tigre Iguazu(巴士公司)counter母雷公咁遠
2:45pm 到達Tigre Iguazucounter, 點知個staff話佢counter print唔到, 但我一定要print到出黎先上到車, 於是佢叫我落樓下網吧print, 好彩用我D垃圾西班牙文都搵到個staff帶我去..
2:50pm 到左網吧, 點知又好似Leandroprint唔到
2:55pm 終於諗到可能要由email download左落黎先print
3:00pm 趕到去上車個platform(張飛寫platform37-55, 洗唔洗咁大個range), 但我已經見唔到架去Iguazu既巴士….
………………..


唔係掛咁辛苦先print到張飛竟然趕唔到...........
...



問一問個staff confirm架巴士係咪真係走左,佢同我講 ”The bus is coming, don’t worry” …………………………………………………………….

我又差D唔記得左, This is Argentina!!!




沒有留言:

張貼留言