2017年5月12日 星期五

月亮谷與星空團 San pedro de atacama

3月4日 月亮谷與星空團 San pedro de atacama


Stan佢地今日就去Santiago, 難得識到班咁正既新朋友, 影相留念先~~

 之後食個早餐就同杰鋒佢地4個會合報tour~今日天氣好好萬里無雲!! 好期待星空團!!


條街第一間旅行社係moon valleyofficial owner, 所以團費係10000peso, 其他旅行社要收多1000peso~~ 4pm出發, 8:30pm番到, 所以可以睇埋日落, 之後再問佢今日有冇星空團, 點知同尋日一樣佢又話今日會落雨唔出團!!!

唔係呀化!! WTF!!! 怎麼可能?!!! 今日我點都唔信會落雨lor!!! 而且尋晚都好好天!!我有理由相信係因為佢地而家根本冇做astro tour…

之後又去左第2間報星空團團費每人18000peso, 9:30pm出發時間上同moon valley tour好配合, perfect!! 

之後就番hostel休息lu~~相機電用酒精抹下之後又用得番~~太好喇~~ 今日天氣咁好於是拎部電話出黎哂番乾佢先~哂左幾個鐘之後再試下叉下電(其實上網話要哂2日架, 但我實在太心急…) 真係叉得番!!!超開心!!! 
今日keep住搽消腫gel又真係幾work!!隻腳終於冇咁腫喇~~~今日真係守得雲開見月明!!!


月亮谷入面都有好多鹽既晶石


呢3支香係第一個checkpoint









準備要上山丘喇~~望上去好似都幾高...




頭先我地就係行呢條路上黎架喇~














就黎黃昏, 去左第二個地方睇日落







8點半番到小鎮, 日本人話覺得唔夠時間起餐廳食野於是去左supermarket買野食, 我又番左hostel拎腳架同星空鏡, 跟住就去旅行社集合出發喇~~~架小巴開左十幾分鐘去到一個民居, 有少少失望我仲以為係去天文台的….不過望上個天又真係成個銀河非常清楚好靚!!!係我成世見得最多星星既一晚!!

tour guide由間屋行出黎迎接我地, laser pen(好似幻彩詠香江果隻)指住D星星逐一講解, 我真係冇諗過有人可以指住D星星而我又真係知道佢指緊邊粒!!!

Tour guide既講解亦都非常亢奮!!全程都好excited mode!! 杰鋒又好配合佢咁讚同”yeah!!it is so amazing!!!”好好笑XD 
之後就入屋睇片, part比較無聊, 跟住拎杯朱古力出後院睇望遠鏡, 一團廿個人左右, 2支望遠鏡, 要排一陣隊先有得睇, 真係望得好清楚! 連木星上面既橫紋都睇得一清二楚!!
臨尾諗住set腳架影相, 點知佢一講解完架小巴就番黎接我地喇影唔切遺憾!!!


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

San pedro de Atacama實用資訊:
-       入境智利係非常嚴格, 唔可以帶蔬菜, 肉類, 種子…(三文治有塊菜都會比警犬聞到)
-       要搵ATM既話通常會起藥房(Farmacia)入面搵到
-       20173月美金匯率1USD:645peso
-       Atacama都有去geyser(地熱), 高山湖泊既團, 但因為起Uyuni三天團入面都已經去左, 所以冇再報
-       另一個我之前起網上搵到既星空團Astro Tour=>按此, 如果想影相既話呢度地方比較空曠, 20000peso
-       我地住既JuriquesHostal , dorm room 9000peso一晚, 算唔錯, 房間有locker, 熱水夠, 但遠, 杰鋒果間Hostal Eden Atacameño, dorm room 7000peso一晚, 近少少

1 則留言: