2017年5月7日 星期日

在Copacabana走進童話世界的屋子

219 Copacabana走進童話世界的屋子

朝早食完早餐, 團友就上船出發去Taquile~

成團得我一個唔去Taquile…之後就轉左另一架船去Capachica再轉巴士番Puno,

起船上有一對法國女仔同其他當地人, 原來對法國女仔起度番左兩晚~~其中一個法國女仔識西班牙文, 可以同D當地人溝通, 但班當地人唔知係咪見得歐州人多, 反而對香港有興趣多D! 係咁問關於香港既問題, 搞到法國女要不斷做翻譯問番我, 連佢自己都話Why aren’t they not interested in France?.....哈哈!!


落左船轉去一架van, 要比多10sol, 旅行社之前又唔講.....我身上現金得番9sol, 好彩法國女比左1solXD

番到Puno 11點左右, Copacabana既車2點先出發, 食個lunch~

去左Plaza de Armas附近既La Hacienda, 18sol唔貴又有得碌卡, 仲有得充電添~




個三文魚幾好食~~仲有甜品添~~呢間值得推介~


仲有D時間起武器廣場行下~
當然又係有教堂啦~


之後就去bus terminal搭巴士去Copacabana~ 搭的士1:25pm去到巴士站, 巴士公司話架車full, ?!! 我今晚book左起Copacabana既酒店wor(我兩個月既trip入面唯一一晚住酒店), 好彩原來有第2間平D既巴士公司有車1:30pm出發, 岩岩好趕得切, 好彩早左到巴士站姐!!

隔離位係個靚女德國人, 岩岩fresh grad, 非常talkativesocial….另外如果有得揀位既話記得揀坐左手邊, 因為Lake titicaca起左手邊, 仲有好多油菜花, 沿途風景好靚~~



起秘魯出境office出黎, 行過呢度gate就係玻利維亞喇~~
講真真係直行直過都得...冇閘又冇人check


關口竟然仲要冇職員起度添...可能食完晏未番...

成車人排住隊等左5分鐘先有職員施施然行過黎做野....




黎到玻利維亞第一印象就係D路好爛....拉住喼行路都痛苦D...
第一時間去checkin今晚既酒店先!!今晚住既Hostal Las Olas絕對係非一般既酒店!! (你見我成個trip都靜係得呢晚住酒店就知啦XD)
Hostal Las Olas有9間suite, 每間都有自己唔同既特色, 而我就揀左海螺形設計既Suite 8, 設計比較特別~

好似童話故事入面既屋咁!!





一直好中意教堂既窗, 所以呢度門既設計我都好中意!

廚房架生好齊全! 足不出戶自煮完全冇問題! (不過我今日好攰喇....)



好耐冇訓過咁大既雙人床!

再去參觀下其他地方先~~呢間係Suite 7


之後落番大街搵食, 冇咩好選擇之下我竟然食左fast food....



 買埋聽日早餐食材就番去lu~~夜晚既Copacabana寧靜得黎亦都好靚~

 每次入Hostal Las Olas都必定會經過佢既姊妹酒店Hostal La Cupula, 都係非常有特色~


上二樓再參觀下先~~
海螺形既屋頂~

等我今晚發下夢做條美人魚啦~~





沒有留言:

張貼留言