2017年5月9日 星期二

無盡的天空之鏡 Uyuni - D1 Sunset tour

2月26日 無盡的天空之鏡 Uyuni - D1 Sunset tour

凌晨4點幾, 隔離位英國女拍醒我話到左Uyuni, 嘩! 真係好彩有佢, 如果唔係我訓到下一個城市都似, 巴士竟然遲左成個鐘出發都準時到....

上的士諗住去Hotel Avenida(下圖右邊既牌), 因為呢間係最近Hodaka同Brisa旅行社既酒店, 點知未落的士已經見到酒店門口貼住Full左既紙....唯有轉去第二間Hostel Vieli

竟然比我攞到最後一個床位! dorm room 40Bs/night, 一於訓醒再去搵tour~
朝早一去到Hodaka見到人多到要企到出旅行社出面....


Book左今日sunset tour(4:30pm-9:30pm) (起Brisa報)同starlight+sunrise tour(1am-8am)(起Hodaka報),  七人一車, 自己睇岩邊個團就可以比錢個staff再填自己個名上去架喇~ 兩團主要都係日本人~

日出團一般3am-8am, 但呢幾個日本人話佢地驚今晚天氣唔好, 所以留長D時間搏下, 1am就出發, 希望睇到星星啦, 佢地仲寫埋wish起張紙度添!! "今日係新月, 希望今晚有個神之Tour!!"
之後又撞到香港朋友Timothy~因為呢幾日係Festival既關係聽日Hodaka冇3日團去San Pedro de Atacama, 但佢book左機票大後日由Calama去Santiago...所以佢要搵巴士一日去到Atacama...
而我就決定起度留3日, 因為呢幾日天氣都麻麻...而且好多旅行社都要等3月1號完左Festival先開始出3日團....

Book完tour食個早餐先~Plaza Arce有好多餐廳~

之後就番Hostel休養喇~ 同房有2個日本人, 隔離床既Kenta岩岩大學畢業, 自己一個出黎中南美玩, 勁!!佢見我拗柴仲比左D日本藥貼我添, 佢話, 你知啦, 日本D藥特別好架~haha so nice!!

起Oruro識既Jenni教我買diclofenac, 幫助消腫, 但Festival關係D藥房冇開....佢話浸暖鹽水都有用, 好, 遲D試下先...

之後就出發去sunset tour喇~~好彩對水鞋夠鬆我隻腳著得落XD
呢團有3個日本男, 1個日本女, 1對馬來西亞情侶~~大家都係第一次出鹽湖~~

起公路上左邊藍天白雲, 右邊烏雲密佈, 好彩問下司機鹽湖係起左邊!!YEAH!!

Wow!!完全睇唔到地平線既天空之鏡!! 心情好興奮!!

一望無際既美景

好似離天空好近, 伸手可碰既感覺








  



都唔知邊個諗埋D咁攰既pose.....

CuteCute mode

正經mode

千手觀音mode

Brisa既司機唔似網上其他遊記咁講咁識幫我地影相...不過都有幫我地拍呢條片, 算係咁啦



臨日落果陣又烏雲密佈...睇唔到個咸蛋黃...

不過晚霞形成左個火球, 等我駛出龜波氣功啦!!!! 

D雲多到咁, 仲要周圍行雷閃電, 7點半左右就走喇~

D閃電起我地番緊Uyuni既時候密到1分鐘閃10次...非常誇張

番到Hodaka又撞番Timothy~於是同埋佢d團友一齊Dinner~~成台都講廣東話, 好耐冇試過!!

食完拿拿臨番hostel眠一眠一陣1am又要去starlight tour....

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Uyuni實用資訊:
-       日出日落團一般130Bs/, 日出團一般3am-8am, 日落團一般4pm-9pm, 亦可日落加星空團/星空+日出團, 視團長而定, 非常自由, 如果自己開團可自由設定時間, e.g. 我第三日明知睇唔到星空所以set3pm-8pm
-       最出名一定搵到水既有HodakaBrisa兩間旅行社, Hodaka主要係日本人報, Brisa較多韓國人, (但亦會出現起Hodaka報但成團都係韓國人既情況…)個人認為Hodaka既車比較好影相方面講真真係要睇你好唔好彩遇到好司機
-       Hostel推介 Hostal AvenidaHostel Vieli, Hostal Avenida就起Brisa隔離, 好方便, Hostel Vieli dorm room 40Bs一晚, twins bed 60Bs/head, 熱水夠熱, wifi
-       Uyuni三天團團費850Bs, 第一晚有熱水沖涼10Bs(Optional), National Park ticket 150Bs, 第二晚溫泉6Bs(Optional), Migration離境稅15Bs
-       如果唔想join三天團都有巴士直接由UyuniSan pedro de atacama, 一日就到

沒有留言:

張貼留言