2017年5月9日 星期二

無盡的天空之鏡 Uyuni - D3 Sunset tour

2月28日 無盡的天空之鏡 Uyuni - D3 Sunset tour

Lunch去Market食Lunch, 7Bs一餐搞掂...

仲有樂隊起度表演添~

理髮店好多韓星相...真係有玻利維亞人剪呢D髮型?.....

睇左幾間旅行社, 最後去左Salty Desert Aventours報3天團~Uyuni三天團團費850Bs, 第一晚有熱水沖涼10Bs(Optional), National Park ticket 150Bs, 第二晚溫泉6Bs(Optional), Migration離境稅15Bs

睇多次今日我果團....點解全部都係韓國人...........佢地真係要多謝我呢個團長撮合左佢地...

3pm出發喇~~今日天氣仲好過我第一日sunset tour~~正~~
不過成車韓國人起度講韓文.......

鹽湖原來真係日日一邊好天一邊陰天......




韓國叔叔叫我影張跳起...拗左柴都仲跳到真係要比個叻自己...但係.......
我唔記得左我部電話放左起外套個袋!!!!!!!!!!   一跳起部電話跌左落鹽湖..........
死得.................9秒9抹番乾...好似冇咩事 (少年你太天真了..............)












比我發現司機起度訓教XD 我話影相比佢老細睇架!













兩位朴先生(佢地係兩兄弟)都好搞鬼~成日起度講笑~~



之後向鹽酒店進發~~今日個tour我話去邊就去邊XD 好似真係做左團長咁,
第一日初黎報到都唔知原來可以有話事權

仙境般的夢幻, 靚到我都唔知講咩好, 好似去緊天國咁 (睬.......)




愈黎愈近喇~~




我幫韓仔影到張咁成功既跳相, 朴大哥話我應該收番佢100Bs哈哈


香港D旗個位插得幾靚WOR~~岩我高度哈哈~~


韓國人影相style真係同日本人好唔同........我比佢地同化左喇.....




臨到黃昏又開始烏雲密佈......




仲行雷閃電添....


好彩今日都比我睇到個咸蛋黃!!!



睇到呢一刻好感動!!



夢幻的粉紅天空

非常圓滿既一日!!大家都好開心滿足!!

番到Uyuni之後韓妹仲帶左我地去食5Bs 街邊檔burger, 平靚正!!
位置起教堂附近

番到Hostel電話果然充唔到電....應該係因為鹽水入左電話...雖然仲work但已經冇咩電.....
好彩我有個後備電話, 但張nano sim card唔岩放....
唉, 隻腳又仲未好番, 又黎多單...真係禍不單行...


沒有留言:

張貼留言