2017年5月9日 星期二

無盡的天空之鏡 Uyuni - D2 Starlight+Sunrise tour

2月27日 無盡的天空之鏡 Uyuni - D2 Starlight+Sunrise tour

1am出發, 好彩已經係第二次去鹽湖, 如果唔係漆黑一片咁去到鹽湖都唔知....
可惜太多雲...成晚都睇唔到星星...諗住睇下有冇機會睇到日出, 點知都........



個天愈黎愈光, 睇黎已經日出左.....




咩都睇唔到真係可惜...仲要有個美藉台灣人團友話今日下晝就要走, 
估唔到Uyuni留比佢既最後印象係咁...

睇完天氣報告覺得今晚都唔會睇到星星...決定聽日都係去多次sunset tour算...
呢兩日都係晏晝天氣好D, 於是我自己開團, 定時間3pm-9pm~

明明Hodaka係日本人多, 但點解我開果團會係韓國人報....我識日文唔識韓文喎喂...

問下E先生究竟幾時先黎Uyuni, 原來佢話Sucre呢幾日都仲係Festival, 冇巴士黎Uyuni....
起Cusco分別果陣仲諗住幾日就meet up番, 點知咁快就過左10日....

拎衫去洗衫舖洗果陣又兩個o架妹用日文同我講野, 問我隻腳有冇事, 
事就有既...但我就緊係講大丈夫啦~
點知洗完衫又撞番佢地, 咁有緣一齊食dinner先~

今日隻腳都仲係好腫...好似吹漲左就黎爆咁.....瘀血逼哂去腳趾度.....

沒有留言:

張貼留言