2017年5月12日 星期五

向第四個國家進發 Salta@Argentina

35 向第四個國家進發 Salta@Argentina


原訂9am既巴士等到9:45am先到都叫好彩, 原來8:30am果架無限delay

電話尋晚用酒精做完treatment終於用得番, 問下E先生去到邊, 原來佢起Sucre果陣因為carnival好多細路玩水戰搞到佢sin親插傷左小腿, 傷口都幾深下...玻利維亞D醫院又好靠唔住...於是佢決定提早番香港喇.....

估唔到自Cusco一別就冇機會再見番佢......而我之後呢個月既旅程都繼續孤身上路喇...
呢刻亦都好感恩上天比我捱過左最辛苦拗柴果一個星期...令我可以繼續行程....

巴士上面隔離位既係個靚仔Salta local, 原來佢同成班樂隊係去秘魯同智利巡迴表演打鼓既! 而家岩岩完成哂表演番番Salta~


過關搞左成2個鐘識左個日本女仔佢去Salta係為左去Paraguay


諗住聽日join 2days tour Purmamarca, 點知原來由atacamasalta架巴士就已經會經過, 有人仲起度落車添, 不過我完全冇心理準備同唔知點坐交通, 所以都係去Saltatour




夜晚7點幾都仲同SaltaD距離, 我驚趕唔切去旅行社, 於是上左旅行社個網聯絡佢地, 好快就有專人whatsapp, 話團費1210peso, meals & accommodation 唔包, 我話我巴士會遲, 聽朝去office等既話要幾點到, 佢話8, ok, see you tomorrow

8點幾先落巴士, 剛到埗阿根廷, 人生路不熟, 出到巴士站有人sell我地hostel, 150peso, hostel包埋的士錢, 仲話幫我地唱錢, 架妹完全唔覺得有D問題咁, 雖然我好驚係假銀紙, 但佢搵其他人check過又好似係真既之後就上左的士去呢間hostel=> Backpackers Suites & Bar, 惡夢從此開始……

我地被安排左去一間4dorm room, 但間房就得我同架妹訓, 都唔錯~~

之後我地就去左附近間Carrefour買野食~

D蕃薯糕個樣好似中式年糕!!

沒有留言:

張貼留言