2017年5月18日 星期四

大自然的力量 - 百內Day5

323 大自然的力量 - 百內Day5

Arturo, Greg佢地一早就起程走左, 所以今日又係孤身上路不過因為我背包既主要重量 食糧 已經差唔多全部清哂!! 所以已經輕左好多!!


今日既風仲誇張過尋日!! 香港十號風球都冇咁大風!! 好彩我係尋日而唔係今日去Grey, 因為D風係由Grey吹去Paine Grande既方向望住迎面行過黎逆風而行既trekker既辛苦樣我真係唔敢想像如果我今日去grey既話係點




行到高處真係大風到兩支行山棍插住地下都企唔穩要坐低等等先不過又因為咁大風, D風吹起湖水形成好多條彩虹! 呢個現象我真係第一次見!! (因為都係第一次遇到咁大風….)




冇穿冇爛咁番到Paine Grande, 食個lunch先~


放低個大backpack就去行”Tail of W Trek”, 即係行去Mirador Pehoe, 碼頭右邊就係trail入口行左一陣就覺得好牙煙又大風條路又窄不過沿途風景都好靚!!




原本諗住行到去Mirador Pehoe, 但臨尾條路真係太窄, 好似比風一吹就會跌落湖咁..經過起La Paz比狗咬一役之後都係覺得命仔要緊….放棄Mirador Pehoe…


好彩一路上風景都已經好靚! 仲比我見到成班鴨仔好努力逆風游向岸邊, 唔知幾時先游得到XD


連海鷗都比風吹到縮埋一舊!! 就算我行到好近佢地, 佢地都冇飛走, 可能因為一打開對翼就會比風吹走HAHA




之後5點順利上船~~ 船飛18000單程, 船上比錢~





雖然我好7咁上唔到6點半架巴士但好彩最後都番到Natales…

沒有留言:

張貼留言