2017年5月13日 星期六

南美巴黎 Buenos Aires

38 南美巴黎  Buenos Aires

自從尋晚見到呢度咁多甲宅, D早餐又唔知放左起度幾耐, 我都係食杯面好過

執完行李準備出去截的士去機場果陣, 今日又有第3staff, 咩都唔知, 又叫我比番果晚房錢, 叫佢打比尋晚個staff叫佢自己解釋佢又打唔通, 又話叫佢老闆黎定奪, 點知又等左15分鐘佢老闆都未黎, WTF又黎呢招, 我話要趕飛機一定要走, 佢就話要報警….

Lobby同場有個英國男仔, 我同個staff嘈交果陣起度睇戲咁睇, 仲起度話”Can I have some popcorn?”….
搞到我又嬲又想笑….我大個staff話報警咪報警, 我有証據我唔係住起度, hostel要賠番機票錢比我
英國男又加把口”Wow!! I like Hong Kong girl!! So aggressive!!”………….

到最後佢都係攔住門口為左唔想犧牲我寶貴既旅行時間我都係死死地氣比左果晚房錢
但我同佢講我一定會將佢hostel d衰野起網上公開劣評!!

離開hostel以為惡夢完結, 點知hostel幫我call果架的士車錯左我去bus terminal…..都話我要趕飛機咯!!!!

結果起飛前唔夠1個鐘先去到機場, 大佬我仲要checkin行李架!! 司機仲要收左我成200peso….好彩…Salta個機場好細, 入左機場行10秒就到checkin counter, 行多廿秒就到gate…總算有驚無險上到機….




2個鐘機程, 得2包snacks


2個鐘左右就由Salta黎到Buenos Aires(AEP機場)~~~~

Buenos Aires係阿根廷首都, 直譯中文解釋為好空氣”, 呢度果然空氣唔錯~~

這是座被稱為「南美巴黎」的城市。當歐洲戰火連年時,遺世於南美大陸的布宜諾斯艾利斯開始受到歐洲貴族的青睞。他們紛紛攜家帶口地來到這個空氣清新、氣候宜人的地方定居,還帶來了資金和技術,打造出大量古典優雅的建築和環境,以延續他們在歐洲的奢華生活。當年裝著阿根廷牛肉運往歐洲的商船,回程時滿載的便是大批建築原材料。而在18世紀末最為流行的法式建築,成為了布市的基調。

原文網址:https://kknews.cc/zh-tw/travel/g2qvyy.html

起大城市係比較容易搵host, 而起Buenos Aires我都收到唔少offer, 最後揀左住起市中心既Leandro, 因為佢就住起地鐵站Moreno附近(近五月廣場), 去各個遊客勝地都好方便!!

跟住Leandro既指示買SUBE卡搭巴士去佢屋企, 行出機場起馬路邊等巴士45A巴士, 一程6peso



嘩巴士上面有wifi添

半個鐘左右去到七月九號大道既Venezuela站落車同Leandro meetup~

好中意佢屋企!! modern, 白色簡潔又乾淨, 同我想像之中既IT毒男屋企完全唔同XD

Leandro係做IT, 5個月前失左業, 到而家都冇未搵到工所以可以帶我周圍去~haha~
去到佢屋企已經1, 原來佢準備左個蔬菜蛋批整比我食!! What a warm welcoming!!
仲可以用佢洗衣機, 拿拿臨洗左由Uyuni開始都冇洗過既衫….


等焗蛋批既同時佢又介紹下阿根廷人飲Mate既習慣, Mate簡直係阿根廷既國粹, 首先將mate茶葉放入空心葫蘆/南瓜杯放到7成滿, 再加入80度左右既熱水, (100度滾水會破壞茶葉既味道架), 再插入飲mate專用既飲管(filter), 千祈唔好攪下佢呀, 根本唔洗攪都會出味, 等一陣等茶葉出咪同吸收少少空心葫蘆/南瓜杯既味道就飲得~ mate另外仲係一種社交文化黎, 通常起聚會度由一個人準備mate, 然後share比其他人飲~


我第一次起Salta見阿根廷人個個飲埋同一支飲管開頭都有少少接受唔到, Leandro話如果你嫌飲管污糟或者介意共用飲管既話, 咁樣係好冇禮貌架!! 仲有~如果人地請人飲mate既話, 飲完比番個杯人, 佢就會繼續沖架喇, 如果你講thank you/Gracias, 即係代表你已經夠喇唔想再飲! 對於一D岩岩黎阿根廷既有禮貌遊客如我就做錯左喇XD D人講完thank you仲想飲但又唔知發生咩事hahaha

食完美味蛋批, 上天台晾衫之後, Leandro就出去陪我行下喇~~

呢幢係Ministry of Social Development of the Nation, Leandro話呢幢建築物令七月九日大道窄左(起google map睇就睇得好清楚喇), 曾經政府想拆左佢, 不過比人民示威抗議阻止左拆卸

跟住就要橫過號稱世界最寬的七月九日大道 (Avenue 9 de Julio) , 每邊各有 9+2 條行車線, 總寬度達到460英尺(約合140米)。要過呢條馬路最少都要經過2-3個紅綠燈, 要一次過過哂都有D難度!

因為今日係三八婦女節, 周圍都有遊行隊伍~


行入五月大道, 黎到第一站Café Tortoni~

Café Tortoni除了是阿根廷現存最古老的咖啡廳以外,也是最具有阿根廷文化代表性的咖啡廳。
從1858年建立以來,對於文化及藝術的推廣一直非常的用心,長久以來都是一些文化學者 / 詩人 / 作家 / 音樂家及藝術家聚集的地方。
店裡有Jorge Luis Borges ,Carlos Gardel及Alfonsina Stoni三位文學家 / 音樂家及詩人聚會的蠟像,及一些名人的單獨頭像。
原文source: http://www.backpackers.com.tw/forum/showthread.php?t=411449








古董咖啡機?

以前一D成日黎既詩人 / 作家




一出番五月大道就聽到遊行隊伍既聲音....Buenos Aires每年婦女節既遊行, 一方面係示威爭取女權, 一方面係慶祝, (好似同七一差唔多...)


一直行去五月廣場~




  



五月廣場係遊行路線既終點

  
好多宣示女權既畫作



之後我想去El Ateneo書店, 於是搭地鐵過去~
五月廣場既地鐵站歷史悠久, 一落地鐵樓梯就係閘, 行多幾米就到月台

出左地鐵Leandro話不如行下Galleria Bond Street, 我覺得好似以前既瓊華XD


好大間紋身店~


好少見商場入面都有咁多Graffti


  
麥記價錢仲貴過香港

黎到El Ateneo喇~
El Ateneo Grand Splendid是世界上最出名的書店之一,她被英國報紙"The Guardian"選為目前世界上第二美麗的書店。

這個書局原本是一個1919年蓋的劇院,2000年2月開始整修成書店。



舞台部分變左做cafe~





之後去左名人墓園隔離條街Junin飲野, 成條街都好多遊客, 環境好舒服好chill
一杯手工啤酒先港紙40左右

跟住去左名人墓園前面既廣場食野, 環境一樣都係咁chill~~


食完就番屋企lu~~
一落巴士就聽到雷聲愈黎愈近, 好好彩起雷雨之前趕到番屋企收衫!! 時間岩岩好!! haha!!
Leandro播左好多佢中意既歌比我聽, 其中有隊經典樂隊soda stereo 我幾中意~~

張梳化床仲要係double bed size, 超正!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Buenos Aires實用資訊:
-       SUBE(亦即係好似我地既八達通), 上機場(AEP)二樓既便利店有得賣, 25peso, 45號巴士(Linea 45)去市中心, 79日大道, 經五月大道, 只需要6peso(搭的士要200peso), 但我都增值左50peso入張卡, 因為除左Buenos Aires之外, 起之後要去既Bariloche都可以用架~
-       落番地面行出機場馬路邊等45號巴士(注意果度係冇任何巴士站牌), 不過見到人企起果度等, 我又跟住人, 等幾分鐘就有巴士
-       ATM禁錢要搵HSBC, 其他銀行多數拎唔到
-       背包客棧Leandro大大既景點介紹非常值得參考: 連結

沒有留言:

張貼留言