2017年5月13日 星期六

第五個國家?! 巴西Iguazu

311 第五個國家?! 巴西Iguazu


朝早起Hostel食早餐, 坐對面既係同房一對由Buenos Aires黎既兩父子, 爸爸英文唔係好得, 係咁問仔仔點樣用英文問, 再用英文問番我, 問左十幾句之後仔仔答到就黎反白眼, 好好笑XD

原來佢地黎Iguazu並唔係黎睇瀑布, 而係要坐車去Paraguay一個東邊城市買made in China既電子用品!! 話連埋機票(當地人買機票1500peso左右來回, 我巴士一程都要1500peso…機票來回2700peso左右) 都仲平過起Buenos Aires! 真係好surprised!!! 突然覺得自己好幸福!! 人地要突登飛去第二個國家買既野, 我上淘X禁幾個制第2日就收到….



搭最早8:30am既巴士去巴西Iguazu, 連埋過關40分鐘左右就到


巴士站

靜係去Iguazu都要過關架! 踏入南美第五個國家!!



完全冇巴西幣既我發現有Automachine賣門票可以碌卡非常先進方便!!







 





又見到Coati~

雖然巴西Iguazu得一條Trail, 又細好多但就同瀑布好近!!好震撼!!
黎到呢度一係著雨衣, 一係濕哂..... 





鏡頭都濕哂....


可以行到好近好近!! 


之後搭escalator上去, 可以府瞰瀑布



之後就番去喇~
我想搭1點果架巴士番阿根廷, 可惜等到1:20pm都未等到架巴士而我都明白南美巴士遲到有幾咁common….但我番Buenos Aires 架巴士係2:20pm.....

起冇辦法之中我揀左搭的士, 盛惠450pesoT__T, 好肉赤….不過搭的士過關快好多…1:40pm已經番到hostel, 拎完行李仲有時間食個lunch….


今日揀左搭貴D既巴士公司(因為時間上得呢架適合) Via Bariloche, 貴野真係唔同D! 有枕頭有被, 巴少都靚仔D!! 我隔離仲有張bar, 有冷熱水機, 冰箱, 設備好齊全!!






 正當我影緊套bar台果陣唔知巴少係咪以為我影緊佢佢仲話不如…..selfie! haha






佢知我係香港人竟然仲專登揀左套有Jackie Chan既電影起巴士度播!! 哈哈真係估佢唔到!!


夜晚果陣因為有一家三口上車想同我調位於是我就坐左起巴少隔離喇不過巴少唔識英文全程用google translate同佢溝通XD 

原來佢已經做左巴少十年喇唔怪得之見佢托住一盤廿杯野飲都面不改容啦佢仲話諗住今年轉行番自己住既city揸巴士因為成日要travel識唔到女朋友咁話, haha

估唔到晚餐野飲有得揀成支紅/白酒!! 起阿根廷真係飲酒平過飲水!! 巴少開左1支紅1支白比我晚餐仲好豐富添好食過Tigre IguazuD好多貴左果200peso係值既!!




沒有留言:

張貼留言